اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل در جلسه تنظیم بازار:

توزیع فراگیر مایحتاج مردم از طریق شبکه‌های منتخب

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: توزیع اقلام ضروری و مایحتاج مردم از طریق شبکه‌های فروش به صورت گسترده و با نظارت دقیق انجام می‌شود.

توزیع فراگیر مایحتاج مردم از طریق شبکه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: برای پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

وی از توزیع میوه شب عید از 23 اسفند در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مقدار یک‌هزار تن سیب و یک‌هزار و 200 تن پرتقال تأمین و ذخیره‌سازی شده که با قیمت مصوب دولتی در بین مردم استان توزیع می‌شود.

نیکزاد تصریح کرد: با توجه به مسافرپذیر بودن استان، دستگاه‌های مربوط باید در جهت کنترل و نظارت قیمت کالاها با تعامل و همکاری یکدیگر اقدامات اساسی را به عمل آورند.

این مسئول بر اجرای طرح نظارتی و تنظیم بازار تأکید کرد و ادامه داد: اقلام موردنیاز و اساسی مردم از قبیل گوشت، مرغ، برنج، تخم مرغ و... به صورت فراگیر از طریق شبکه‌های منتخب در سطح استان توزیع می‌‌شود و هیچ‌گونه کمبود و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار در استان با بیان اینکه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مردم چندین برابر نیاز تأمین شده است، اضافه کرد: لزومی ندارد مردم ارزاق عمومی و موردنیاز خود را به صورت چند ماهه خریداری و ذخیره‌سازی کنند.

وی یادآور شد: این امر موجب به هم خوردن تعادل و تنظیم بازار می‌گردد و انتظار می‌رود مردم به میزان نیاز اقلام اساسی خود را تهیه و تأمین کنند.

رئیس شورای اداری استان گفت: دستگاه‌های ذیربط نیز بر کالاهای غیراساسی مردم در این ایام پایانی سال نظارت و کنترل لازم را داشته باشند تا شاهد افزایش نرخ قیمت‌ها در بازار نباشیم.

نیکزاد افزود: فروشندگان نیز باید انصاف را رعایت کرده و کالاهای خود را به نرخ دولتی به مردم عرضه کنند تا با رضایت مشتری، رضایت الهی را نیز کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین از شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خواست تا در مورد کنترل نانوایی‌ها و فعالیت آنان در ایام تعطیلات نوروزی دقت و توجه کافی را داشته باشند.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز به ارائه گزارش اقدامات انجام یافته در مورد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و توزیع میوه شب عید مردم در شبکه‌های توزیعی و کنترل و نظارت بر کالاها به منظور تنظیم بازار پرداخت.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول