اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود عنوان کرد

توزیع بیش از 3 هزار البسه بین دانش‏آموزان بی‌بضاعت زنجانرود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش زنجانرود گفت: بیش از 3 هزار البسه بین دانش‏آموزان بی‌بضاعت منطقه زنجانرود توزیع شده است.

توزیع بیش از 3 هزار البسه بین دانش‏آموزان بی‌بضاعت زنجانرود

اکبر احمدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: توزیع این البسه‏ها در مقاطع راهنمایی و ابتدایی صورت گرفته است.

وی به طرح بنیاد علوی اشاره کرد و افزود: توزیع البسه در میان دانش‏آموزان منطقه زنجانرود در قالب طرح بنیاد علوی انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود بر توجه به دانش‏آموزان محروم تاکید کرد و گفت: خوشبختانه دانش‏آموزان محروم همواره در برنامه‏های کشوری مورد توجه قرار دارند.

وی با بیان اینکه توزیع این البسه برای دختران دانش‌آموزان و پسران صورت گرفته است، افزود: کیف، کفش، پیراهن، مانتو و مقنعه از جمله موارد توزیعی هستند.

*توجه به محرومان جامعه و محرومیت‏‌زدایی رسالت اصلی بنیاد علوی است

احمدی با اشاره به اینکه توجه به مستضعفان جامعه و محرومیت‌زدایی رسالت اصلی بنیاد علوی است، یادآور شد: بنیاد علوی توجه ویژه‏ای به حوزه تعلیم و تربیت دارد.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود به فعالیت‌های بنیاد علوی اشاره کرد و اظهار داشت: این بنیاد هر ساله دانش‏آموزان محروم را به اردو اعزام می‏کند.

وی با بیان اینکه اردوهای اعزامی به اردوگاه امام خمینی(ره) در تهران است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این اردوگاه موضوعات آموزشی و تفریحی را تجربه می‏کنند. 

احمدی برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را حائز اهمیت خواند و یادآور شد: برگزاری اردوهای دانش‏آموزی در تابستان هر سال، یکی از برنامه‏ها و فعالیت‏های مهم این بنیاد است.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود به اجرای نمایش و سرود دانش‏آموزی اشاره کرد و افزود: در هفته منابع طبیعی برنامه‏های مختلف فرهنگی صورت گرفته است که اجرای نمایش و سرود از جمله این برنامه‏ها بوده است.

وی قرائت شعر و داستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: اجرای مسابقه نقاشی همگانی با حضور همه دانش‏آموزان و غرس چندین نهال توسط معلمان و دانش‏آموزان از دیگر برنامه‏های هفته منابع طبیعی بوده است.

*کاشت 500 نهال در هفته منابع طبیعی

احمدی از کاشت 500 نهال در هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: تهیه و کاشت نهال در هفته منابع طبیعی با حضور فرهنگیان و دانش‏آموزان انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود خاطرنشان کرد: درختان مظهر زیبایی و از نعمت‏های با ارزش خداوند هستند که در طول تاریخ همواره در زندگی بشر موثر و مورد توجه بوده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول