اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد

توزیع روزانه 10 تن برنج با نرخ مصوب دولتی در گلستان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در حال حاضر روزانه 10 تن برنج با نرخ مصوب دولتی در نمایشگاه فروش بهاره توزیع می‎شود.

توزیع روزانه 10 تن برنج با نرخ مصوب دولتی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در شانزدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان اظهار داشت: به لحاظ تامین اقلام اساسی مورد نیاز، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تامین شده و قسمتی از آن در سراسر استان در قالب نمایشگاه فروش بهاره در سطح هشت شهر استان به صورت متمرکز و 300 فروشگاه فروش فوق‎العاده با پنج درصد تا 20 درصد تخفیف به مردم عرضه می‎شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در نمایشگاه‎های فروش بهاره نیازمندی‎ها و کالاهای روزمره مردم از قبیل مواد غذایی گوشت، برنج، روغن، مرغ، پوشاک ( لباس، کیف و کفش)، مواد شوینده، آجیل و میوه به قیمت ویژه و با تخفیف عرضه خواهد شد.

وفایی افزود: در حال حاضر روزانه 10 تن برنج با نرخ مصوب دولتی در نمایشگاه فروش بهاره توزیع می‎شود و بخش دیگری از آن نیز در قالب فروشگاه‎های معتبر به مردم عزیز استان عرضه خواهد شد.

این مسئول در خصوص ذخیره‎سازی گوشت قرمز، مرغ منجمد، سیب و پرتقال اذعان داشت: برای ایام پایانی سال و شب عید 600 تن پرتقال و 300 تن سیب و 240 تن گوشت قرمز ذخیره‎سازی شده است که از بیستم اسفندماه به تدریج در سطح استان و شهرهای مختلف توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز طرح نظارتی نوروز در استان یادآور شد: طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1392با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه‌ریزی برای تامین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات و تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به گزارش‎ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از سوی واحدهای اقتصادی توسط این سازمان از تاریخ 15 اسفندماه 1391 لغایت 25 فروردین ماه 1392 در سطح استان به مرحله اجرا در می‎آید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اذعان داشت: در این مدت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بازرسان اصناف، تعزیرات و دیگر دستگاه‎های مرتبط تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی را در دستور کار خود دارند.

وفایی، بر همدلی و  هماهنگی بیشتر بین اعضا و دست‌اندرکاران تنظیم بازار و دستگاه‌های مرتبط برای تسریع در کارها و خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم در ایام پایانی سال و شب عید تاکید کرد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول