اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

شبکه توزیع شیشه باند «علی بالا» متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از متلاشی شدن شبکه توزیع شیشه باند «علی بالا» در زنجان خبر داد.

شبکه توزیع شیشه باند «علی بالا» متلاشی شد

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان در تشریح خبر مذکور اظهار کرد: ماموران انتظامی استان زنجان در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، در تحقیقات خود دریافتند که فردی معروف به «علی بالا» با تشکیل باندی به صورت گسترده در تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم در این زمینه متوجه شدند، این متهم به وسیله یک دستگاه خودروی سواری مگان، ماده مخدر شیشه را در اوزان بالا از استان «البرز» تهیه کرده و پس از انتقال به زنجان از طریق اعضای باند توزیع می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه پلیس پس از زیر نظر قرار دادن دو عضو دیگر از اعضای این شبکه نسبت به دستگیری آنها اقدام کرده است، افزود: در بازرسی از خودرو این افراد نیز 500 گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

وی همچنین از دستگیری سه عضو دیگر باند خبر داد و گفت: این سه نفر نیز با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

شیرمحمدی در پایان با اشاره به اینکه هر شش عضو این باند در زندان به سر می‌برند، از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در راستای دستگیری متهمان انجام شود.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول