اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان مطرح کرد

4 محور فتنه‌های طراحی شده برای انتخابات 92

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، فتنه‌های طراحی شده برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را پیرامون چهار موضوع و محور قلمداد کرد.

4 محور فتنه‌های طراحی شده برای انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی امروز در جمع مبلغان این شهرستان اظهار داشت: این بار دشمن برخلاف سال 88 که همزمان با انتخابات و بعد از انتخابات فتنه را آغاز کرد؛ فتنه‌های خود را از ماه‌ها قبل از انتخابات سال 92 شروع کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدا تاکنون تمامی فتنه‌های فتنه‌گران داخلی و خارجی تنها با هدف تسلیم کردن جمهوری اسلامی در برابر خواسته‌های آنان طراحی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با اشاره به اینکه دور جدید فتنه‌های دشمن پیش از ماه مبارک رمضان امسال با دامن زدن به گرانی کلید خورد، خاطرنشان کرد: فتنه دشمن برای انتخابات سال 92 با چهار موضوع گرانی، انتخابات آزاد، اختلاف و مذاکره آغاز شده است.

به گفته وی، افزایش قیمت ارزاق ضروری مردم از ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد اختلاف و ایجاد جو اعتراض مردمی به نظام و در نهایت آشوب کلید خورد.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان در این مدت اخیر بیش از 10 فتنه را طراحی کردند که یکی از آنها افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها بود که برخی از بازاریان نیز خواسته و ناخواسته بر آن دامن زدند و بسیاری از کالاهای اساسی مردم را در انبارها احتکار کردند.

حسینی دیباجی، تلاش دشمن برای القای برگزاری انتخابات آزاد با هدف ورود فتنه‌گران سال 88 به صحنه انتخابات سال 92 را یادآور شد و گفت: آنان در حالی خواهان برگزاری انتخابات آزاد هستند که در هیچ‌ کدام از انتخابات 33 سال گذشته هیچ فردی با زور پای صندوق رأی حاضر نشده است و این ادعای آنان فقط برای حضور فتنه‌گران سال 88 در انتخابات سال 92 است.

وی افزود: آنان که در فتنه‌های گذشته و به خصوص فتنه سال 88 با دشمن همکاری کردند؛ چهره‌های شناخته شده‌ای برای ملت هستند و آنان در حقیقت ورشکسته‌های سیاسی هستند که معلوم نیست با چه جرأتی قصد بازگشت به صحنه انتخابات را دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان همچنین ابراز داشت: آنها با ادعای انتخابات آزاد و تشکیل ائتلاف ملی و حضور نیروهای هردو طرف در انتخابات قصد دارند تا بعد از به قدرت رسیدن بقیه را حذف کنند.

حسینی دیباجی، ایجاد اختلاف در جامعه را یکی دیگر از اهداف دشمن عنوان و تصریح کرد: برافراشتن هر پرچمی از سوی هر فردی که موجب اختلاف در جامعه شود، خیانت به انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی همچنین مذاکره با دشمن را یکی دیگر از برنامه‌های دشمن برای انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: با پیشنهاد مذاکره با دشمنی که هر روز بر شدت تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی افزوده است، خواستار امتیاز گرفتن از جمهوری اسلامی هستند تا از اعتبار این نظام مقدس در نزد کشورهای در خط مقاومت بکاهند.

حسینی دیباجی در پایان از استقامت و مقاومت در برابر فتنه‌های دشمن به عنوان مهم‌ترین ابزار برای رسیدن به پیروزی نام برد و متذکر شد: هر امتی که در مقابل فتنه‌های دشمن ایستادگی و مقاومت کند پیروزی، عزت، امنیت، حکومت و فضیلت دو عالم را کسب می‌کند.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول