اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه گیلان:

جریان انحرافی و فتنه اصل نظام را هدف گرفته‌ا‌ند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه گیلان با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخابات آینده کشور، گفت: جریان انحرافی و فتنه به دنبال ضربه زدن به اصل نظام هستند.

جریان انحرافی و فتنه اصل نظام را هدف گرفته‌ا‌ند

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره فشارها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران، اظهار کرد: تمام تحریم‌ها، فشارها و جنجال‌های رسانه‌ای دشمنان به دلیل استقلال‌خواهی و علاقه ملت ایران به نظام اسلامی است.

*مقاومت مردم و نظام عامل ناموفق بودن تحریم‌هاست

وی، با بیان اینکه ملت ایران از زیر سلطه ابرقدرت‌ها خارج شده است، افزود: ملت با شعار «ما می‌توانیم» به موفقیت‌‌های بسیاری دست ‌یافته است و اکنون دشمنان می‌خواهند کشور را فرو ریزند.

این مسئول، مقاومت مردم و نظام اسلامی در برابر تحریم‌ها را عامل ناموفق بودن دشمن در رسیدن به اهداف تحریم‌ها دانست و گفت: با مقاومت در برابر تحریم‌های دشمنان، نظام اسلامی به مصونیت و استقلال در تمام زمینه‌ها می‌رسد.

*استقلال ایران الگوی دیگر کشورهاست

وی استقلال و خودکفایی ایران را موجب الگو گرفتن دیگر کشورهای دنیا به ویژه کشورهای اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دیگر جایی برای استعمار و استثمار کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی باقی نمی‌ماند.

مهدوی با بیان اینکه در دوران کنونی امنیت استکباری، استعماری و استثماری نظام سلطه در عالم به هم ریخته است، تصریح کرد: جنبش وال‌استریت، جنبش‌های مختلف در آمریکای لاتین و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نشانه‌هایی از الگو قرار گرفتن و صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف دنیا است.

*هدف مذاکره همراه با تحریم‌ فرو ریختن ابهت نظام است

وی درباره صحبت‌های اخیر مسئولان آمریکایی برای مذاکره مستقیم با ایران، اضافه کرد: صحبت‌ دشمن از مذاکره همراه با ادامه تحریم‌ها علیه ملت ایران برای فرو ریختن ابهت نظام اسلامی است.

این مسئول، به وجود برخی مشکلات به ‌ویژه در بحث اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات و نقاط ضعف در کشور وجود دارد که باید توسط خودمان برطرف شود و نباید اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور را بدهیم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی به ‌ویژه در دوران پهلوی بیگانگان سرنوشت ما را تعیین می‌کردند، افزود: استعمار، استثمار و استبداد دلایل عقب‌ماندگی ایران در دوران پهلوی بود.

*جریان انحرافی و فتنه به دنبال ضربه زدن به اصل نظام هستند

مهدوی به انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: در انتخابات سال آینده جریان انحرافی و فتنه به دنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامی هستند.

وی با تاکید بر تبعیت از فرمایش‌های مقام معظم رهبری، تصریح کرد: وجود ایشان بسیاری از مشکلات کشور در سال‌های اخیر را برطرف کرد.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول