اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

هدف غرب، جریان فتنه و حلقه انحرافی تضعیف جایگاه ولایت است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: هدف غرب، جریان فتنه و حلقه انحرافی تضعیف جایگاه ولایت است و باید مراقب این توطئه‏ها بود.

هدف غرب، جریان فتنه و حلقه انحرافی تضعیف جایگاه ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ابوالفضل امیراحمدی در نشست جوانان دامغانی که در حسینیه محله ورزن برگزار شد،‌ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امام خامنه‌ای، بحث مذاکره با آمریکا را به طور شفاف بیان کردند و فرمودند ما انقلاب کردیم تا زیر یوغ آمریکا نباشیم.

وی هشدار داد: غرب با فشار از طریق تحریم، فتنه از طریق سیاسی و جریان انحرافی از طریق تورم قصد ایجاد فتنه جدیدی دارند تا جایگاه ولایت را تضعیف کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه هدف غرب، جریان فتنه و جریان انحرافی تضعیف جایگاه ولایت است، بیان داشت: باید حواسمان را بیش از پیش جمع کنیم و فضاسازی درست و دقیقی انجام دهیم تا خود باعث این عمل نشویم.

امیراحمدی در ادامه در رابطه با آموزش و تربیت اعضای حلقه‌های صالحین بیان کرد: آموزش به معنای دانش‌افزایی است؛ یعنی باید سطح معلومات متربیان را افزایش دهیم و از آموزش بهره بگیریم تا به تربیت برسیم.

وی خطاب به مربیان گفت: زنده‌یاد رجب‏علی خیاط فرمودند «خدا و آنچه خدا گفته را تبلیغ کنید نه تبلیغ خودتان را» بدین معنا که تمام رفتار و گفتار مربی توسط متربی زیر ذره‏بین است و اگر مربی خدایی و الهی عمل کند چه بسا الگویی مناسب و شایسته برای متربیان قرار گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان مشکلات موجود در حلقه‌های صالحین گفت: متأسفانه ذهن اعضای حلقه‌های صالحین در گروه‌های سنی مختلف جوان و نوجوان و با تحصیلات متفاوت از سئوال خالی است؛ بنابراین شجره طیبه صالحین باید یکی از اولویت‌های خود را ایجاد سئوال و پاسخ‏گویی به شبهات قرار دهد.

انتهای پیام/74003/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول