اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم:

فتنه‌های انتخاباتی با گوش دادن به فرامین رهبری خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس درباره انتخابات گفت: اگر همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، با فتنه و آشوب روبه‌رو نمی‌شویم اما اگر کاسه داغ‌تر از آش شده و از ولی‌فقیه بیشتر ادعای بصیرت داشته باشیم، شکست می‌خوریم.

فتنه‌های انتخاباتی با گوش دادن به فرامین رهبری خنثی می‌شود

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد فتنه بزرگی که رهبر معظم انقلاب هشدار داده‌اند، اظهار کرد: اگر سران قوا اتحاد و انسجام خود را از دست نداده و اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی با یکدیگر را کنار بگذارند، فتنه‌گران نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وی افزود: محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این چند ماه اخیر بر مبنای اتحاد و انسجام قوا بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم ادامه داد: همچنین آیت‌الله علم‌الهدی در سخنان اخیر خود گفتند که امکان دارد فتنه جدید با پرچم امام زمان (عج) آغاز شود که این مسئله جای تأمل دارد.

وی با اشاره به اینکه کلمه «انتخابات آزاد» برای خط دهی به افرادی است که بخواهند حرکتی برای آغاز فتنه انجام دهند، اضافه کرد: اگر همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، با فتنه و آشوب روبه‌رو نمی‌شویم اما اگر کاسه داغ‌تر از آش شده و از ولی‌فقیه بیشتر ادعای بصیرت داشته باشیم، شکست می‌خوریم.

موسوی در مورد فعالیت‌های جریان انحرافی درون دولت گفت: جریان انحرافی برنامه‌ریزی‌هایی را داشته و دارد و صحبت‌‌هایی که در گوشه و کنار از آنان شنیده شده حاکی از آن است که قصد ورود در این زمینه را دارند.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول