اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان مطرح کرد

«انتخابات آزاد» کلیدواژه فتنه 92

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با بیان اینکه فتنه جدید در حال شکل‎گیری است، گفت: در فتنه 88 کلیدواژه «تقلب» و در انتخابات آینده کلیدواژه «انتخابات‌آزاد» رمز آشوب است.

«انتخابات آزاد» کلیدواژه فتنه 92

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در فتنه جدید که متشکل از جریان فتنه و فتنه جدید است تمام هدف دشمن، زدن سنگر پولادی نظام ولایی است.

وی ادامه داد: اگر آمریکا بخواهد نظام ولایی را سرکوب کند این طور نیست که صدامی را گیر بیاورد و به ایران حمله کند چراکه این دوران گذشته، اگر قرار است آمریکا به نظام ولایی حمله کند از طریق داخلی‎ها، برخی انقلابیون و برخی از افرادی که به هر دلیلی خسته شدند، استحاله شدند و منافع و مصالح خود را بر مصالح و منافع نظام ترجیح می‎دهند است.

همه در فتنه‎های جدید باید اشرافیت کامل داشته باشیم

استاندار گلستان در خصوص انتخابات آینده ایران تصریح کرد: فارغ از اینکه چه کسی رای می‎آورد، هر فردی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند محترم است و حقوقی دارد که نباید نادیده گرفته شود.

قناعت با بیان اینکه دشمن برنامه‎هایی برای انتخابات ایران دارد، یادآور شد: در داخل یکسری فتنه‎های جدید شکل می‎گیرد که همه باید اشرافیت کامل داشته باشیم تا در این آزمون بزرگ، موفقیت را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه ملت ایران همواره به مقام معظم رهبری است، خطاب به خواص انقلاب ابراز داشت: ملت ایران در 22 بهمن اثبات کردند که موضوع نظام، انقلاب، شهدا و رهبری جداست، حتی اگر سختی‎ها بیشتر شود مردم دوستدار نظام و رهبری هستند.

دشمن جرات هیچ تحرک نظامی و سخت‌افزاری علیه ایران ندارد

استاندار گلستان اضافه کرد: ایران از نظر نظامی، آنقدر پیشرفت کرده که دشمن جرات هیچ تحرک نظامی و سخت‌افزاری علیه ایران را ندارد و این تعارف و بلف سیاسی نیست.

قناعت با بیان اینکه ناتو در مقابل ارتش درب و داغون سوریه مانده است، خاطرنشان کرد: ایران سه ارتش قدرتمند نظیر «ارتش جمهوری اسلامی ایران»، «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، «نیروی مردمی بسیج» دارد که ارتش سوریه، یک سوم هیچ یک از ارتش‎های ایران را ندارد به همین دلیل حمله نظامی به ایران بسیار ضعیف و زیر صفر است.

وی با تاکید بر اینکه توجه دشمن به موضوعات داخلی مخصوصاً انتخابات ایران معطوف شده، بیان داشت: در فتنه سال 88 کلیدواژه فتنه «تقلب» بود و در انتخابات خرداد 1392 کلیدواژه «انتخابات آزاد» مطرح است، برخی افراد پشت تریبون‎های رسمی کشور که با رای همین مردم، مسئولیت گرفتند بحث «انتخابات آزاد» را دم می‎زنند.

عده‎ای در فرصت انتخابات موفق و عده‎ای مانند فتنه 88 رفوزه می‎شوند

استاندار گلستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، آزادترین انتخابات را برگزار می‎کند متذکر شد: همان قدر که دشمن و نظام سلطه امید به انتخابات ایران دارد نشان‎دهنده آزاد بودن انتخابات ایران است، اما چرا ایران و جهان اسلام، هیچ امیدی به انتخابات غرب ندارند، برای اینکه انتخابات آنها مشخص است و نیروهای اپوزیسیون و مخالف نیز حتی جرات عرضه اندام در غرب و آمریکا را ندارد.

قناعت، تلاش مثلث استکباری آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب را در انتخابات ایران نشان‎دهنده آزاد بودن انتخابات ایران برشمرد و افزود: دشمن تلاش می‎کند تا گزینه مورد نظرش رای بیاورد، واقعاً کسی نمی‎داند چه کسی در انتخابات رای خواهد آورد، اما عده‎ای در داخل با دشمن همراه شده و دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دشمن می‎ریزد و آنها نیز موضوع «انتخابات آزاد» را طرح می‎کنند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران در یک ماراتن و فتنه بزرگ قرار دارد، متذکر شد: اگر نظام این مرحله را به سلامت، پشت سر بگذارد قطعاً باب جدیدی برای کشور ایجاد خواهد شد، در فرصتی که ایجاد می‌شود، عده‎ای موفق و عده‎ای خدای ناکرده مانند فتنه 88 رفوزه می‎شوند.

استاندار گلستان در پایان اظهار داشت: باید هوشیار باشیم که در این آزمون بزرگ سربلند شویم و امیدوارم نتیجه انتخابات به نفع امام، شهدا و ولایت تمام شود.

انتهای پیام/83001/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول