اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

درایت رهبری مهم‌ترین عامل غلبه بر فتنه است / نعمتی بالاتر از ولایت نداریم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند در این کشور با بودن نعمت ولایت کارساز باشد.

درایت رهبری مهم‌ترین عامل غلبه بر فتنه است / نعمتی بالاتر از ولایت نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار یونس امیری پیش از ظهر امروز در آیین طرح بزرگ کاشت 25 هزار اصله درخت در این شهرستان که با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تبریک هفته منابع طبیعی اظهار کرد: امروز روز بسیار ارزشمندی است و توجه به منابع طبیعی و درختکاری سبب جذابیت بیشتر طبیعت می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند بزرگ انسان‌ها را برای عمران و آبادانی زمین آفریده است، افزود: توجه انسان‌ها به طبیعت و درختکاری می‌تواند خشنودی خداوند را به دنبال داشته باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیامبر خدا (ص) فرمودند که پنج چیز است که پس از مرگ به فریاد انسان‌ها می‌رسد و یکی از این 5 چیز کاشت درخت است.

امیری با اشاره به اینکه یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های بی‌کران الهی درخت است، ابراز داشت: همه موجودات می‌توانند از درختان بهره بگیرند و درختان تا آخرین زمان حیات خود به انسان‌ها ثمره می‌دهند.

وی یادآور شد: حتی زمانی که عمر درختان به پایان می‌رسد، چوب آن‌ها قابل استفاده برای انسان‌ها بوده و این نشان می‌دهد که وجود درختان نعمتی بزرگ برای انسان‌ها است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر کس در این دنیا درختی بکارد، نتیجه این کار او در آخرت به فریاد وی می‌رسد و پاداش و ثواب کاشت درخت در قیامت منجی او خواهد شد.

امیری با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران عنوان کرد: آن‌ها فکر می‌کنند با اعمال تحریم‌ها، مردم ایران تسلیم می‌شوند و در برابر خواسته‌های آن‌ها تن می‌دهند.

وی با بیان این‌که خداوند بزرگ نعمتی به نام امامت و ولایت به ایرانی‌ها داده است، تأکید کرد: فکر غربی‌ها باطل است و دشمنان بدانند که ملت ایران با هدایت‌های آگاهانه رهبری همچنان از نظام اسلامی پشتیبانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: با اقتصاد مقاومتی و مدیریت علمی می‌توان سطح تولید را افزایش و دیگر نیازمند بیگانگان نباشیم.

امیری اذعان داشت: امروز ما رهبری بصیر، با تقوا و عادل داریم و اگر هدایت‌های ایشان نبود نمی‌توانستیم زیر فشار تحریم‌ها دوام بیاوریم و باید به خاطر وجود رهبری خداوند را شاکر باشیم.

وی تأکید کرد: باید تنبلی را کنار بگذاریم و به فکر عمران، آبادانی و تولید باشیم و فعال شدن چرخه تولید می‌تواند مسیر پیشرفت کشور را هموارتر کند.

انتهای پیام/82010/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول