اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز:

دنبال کسب هر سه امتیاز بازی با شهرداری یاسوج هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهوازگفت: شرایط فنی تیم و آمادگی بازیکنان خوب است و در بازی فردا به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

دنبال کسب هر سه امتیاز بازی با شهرداری یاسوج هستیم

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جایگاه حریف در جدول رده‌بندی رقابت‌ها نشان می‌دهد که شهرداری یاسوج تیم بسیار خوبی است اما ما به خوبی آن‌ها را آنالیز کردیم و بر روی نقاط ضعف و قوت آنها در تمرینات کار کرده‌ایم.

وی بیان کرد: قطعا فردا بازی سخت و نفس‌گیری در پیش خواهیم داشت اما امیدواریم که با حمایت تماشاگران سربلند از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز با اشاره به این که بازی‌های آینده و به ویژه این بازی از چند جنبه برای ما مهم است، افزود: قطعا ما اگر در این بازی و بازی‌های آینده شایستگی خود را نشان دهیم علاوه بر این که در لیگ ابقا می‌شویم و سهمیه خود را حفظ خواهیم کرد می‌توانیم صدر جدول را دستخوش تغییراتی کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این تغییرات به سود خوزستان باشد و یکی از تیم‌های خوزستانی به جای نفت آبادان که تقریبا شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارد، به لیگ بالاتر صعود کند.

یزدی در پایان گفت: اگر بتوانیم سهمیه خود را در لیگ یک حفظ کنیم سال آینده از سوی باشگاه برنامه خاصی در دستور کار قرار دارد و قطعا شاهد یک سری تغییرات مثبت خواهیم بود. 

به گزارش فارس، دیدار بین دو تیم ملی حفاری اهواز و شهرداری یاسوج از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک ساعت 15 و 15 دقیقه فردا 21 اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول