اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل:

ورود به بورس هدف‌گذاری اصلی است / راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی سهام عدالت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل گفت: اولویت جدی و اساسی ما ورود به سازمان بورس و یا فرابوس است تا پذیرش سهام نزد آنها صورت گیرد.

ورود به بورس هدف‌گذاری اصلی است / راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی سهام عدالت

سجاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ملاک واگذاری سهام عدالت، زمان تکمیل فرم اطلاعات اولیه خانوار بوده و صرفاً به افرادی سهام عدالت تعلق می‌گیرد که در آن هنگام وجود داشته باشند بنابراین برای این فرزندان تازه متولد شده فعلاً امکان واگذاری وجود ندارد.

وی به اولویت‌های تعاونی‌های سهام عدالت اشاره کرد و یادآور شد: بعد از ثبت‌نام کارگران فصلی و ساختمانی مقرر شد کار ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات 40 هزار و 500 خانوار تایید شده انجام شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل خاطرنشان کرد: این امر توسط شرکت‌‌ها و تعاونی سهام عدالت شهرستان‌های استان در حال انجام می‌باشد و در حال حاضر فرآیند ثبت‌نام قریب به 12 هزار خانوار نهایی شده است.

کریمی گفت: مدیران شرکت در جهت ایفای نقش بهتر مدیریت  سهام واگذار شده با عضویت شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل از طریق کانون یعنی سازمان مردم نهاد با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار امور مربوط به حقوق سهامداری خود در مجامع عمده شرکت‌های واگذار شده را پیگیری خواهند کرد.

این مسئول عنوان کرد: با هدف بهبود وضعیت سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر بورسی که سودده بوده‌اند در مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده آنها شرکت کرده و حتی در چندین مورد بحث افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام جدید نیز خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل به برنامه‌های آتی شرکت اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: اصلاح و تنوع‌بخشی در پرتفولیوی شرکت، توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در صنایع هدف، ورود به حوزه‌های جدید سرمایه‌گذاری و توسعه منابع تامین‌ مالی از اهداف این شرکت است.

کریمی افزود: توسعه و بهبود سبد سرمایه‌گذاری و بلند مدت شرکت در راستای ایجاد و تنوع‌بخشی به پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه واسطه‌گری مالی از جمله اهداف و استراتژی‌های ترسیم شده است.

وی توسعه فعالیت در عملیات کوتاه مدت بازار و افزایش سرمایه شرکت را یادآور شد و تصریح کرد: پذیرش نزد سازمان بورس یا فرا بورس، راه‌اندازی و تاسیس پایگاه اطلاع‌رسانی در راستای توسعه و بهبود و اصلاح به سهامداران شرکت از جمله اهداف آتی ماست.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل همچنین ادامه داد: راه‌اندازی و تاسیس شرکت‌های زیر مجموعه بازرگانی، گردشگری و آموزشی و همچنین بهینه‌سازی پرتفولیوی بورسی و تلاش در جهت افزایش بازده سرمایه‌گذاری‌های بورس شرکت از دیگر اهداف تعیین شده است.

کریمی بهبود و اصلاح سیستم مدیریتی و اداره امور واحدهای مختلف و افزایش سطح آموزشی کارکنان و مدیران شرکت و شرکت‌های تعاونی از طریق برگزاری دوره‌های آموزش و کلاس‌های مرتبط را بسیار ضروری اعلام کرد.

این مسئول مدیریت بهتر ریسک در فعالیت‌های اقتصادی از طریق برنامه‌ریزی و شناسایی ریسک و ارزیابی احتمال وقوع ریسک و اداره کردن مخاطرات ناشی از ریسک از طریق کاهش ریسک، اجتناب از ریسک، واگذاری و انتقال ریسک در رابطه با ریسک نوسان نرخ کارمزد، نرخ ارز، ریسک تجاری و ریسک نقدینگی را از دیگر اهداف تعیین شده اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل تامین مالی از طرق مختلف به منظور توانایی در پرداخت سود به سهامداران، تامین هزینه‌های جاری تعاونی‌ها، تامین هزینه‌های اصلاح ساختار و تاسیس شرکت‌های زیر مجموعه در راستای تقویت سهام عدالت موثر را اعلام کرد.

کریمی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تهیه و تکمیل پایگاه اطلاعات سهامداران شرکت‌های تعاونی و ایجاد امکان پیگیری الکترونیکی مشکلات و درخواست‌‌های سهامداران را به عنوان اولویت پایانی شرکت در سال آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول