اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهدشت اعلام کرد

پایان جمع‌آوری اطلاعات کارگران فصلی برای دریافت سهام عدالت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه گفت: مرحله جمع‌آوری اطلاعات خانوارهای با سرپرست کارگر فصلی که از دی‌ماه جاری آغاز شده بود در بهمن‌ماه جاری به اتمام رسید.

پایان جمع‌آوری اطلاعات کارگران فصلی برای دریافت سهام عدالت

یوسف پهناور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با اشاره به توزیع سهام عدالت در بین اقشار مختلف مردم، کارگران فصلی و ساختمانی را یکی از جوامع هدف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دانست و اظهار داشت: به دنبال سیاست‌های حمایتی دولت از اقشار کم درآمد، از دی‌ماه جاری کار فراخوان خانوارهای با سرپرست کارگر فصلی جهت دریافت سهام عدالت آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه یافت.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دهدشت خاطرنشان کرد: فرم‌های جمع‌آوری اطلاعات اولیه این گروه از جامعه هدف بین آنان توزیع و تا پایان بهمن اطلاعات مشمولین دریافت سهام عدالت جمع‌آوری شد.

پهناور با تشریح نقش سهام عدالت در حمایت از اقشار بی‌بضاعت خاطرنشان کرد: سهام عدالت در میان طرح‌های اقتصادی دولتی با شعار حمایت از قشر کم‌‌بضاعت جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد.

 وی توزیع متعادل ثروت ملی و گسترش مالکیت در سطح عموم به منظور تأمین عدالت اجتماعی را یکی از اهداف توزیع سهام عدالت برشمرد و عنوان کرد: کارگران فصلی و ساختمانی از سیاست‌های حمایتی دولت در این راستا بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول در دهدشت خاطرنشان کرد: از مجموع  هزار و 940 فرم توزیع شده بین خانوارهای مذکور، تعداد هزار و 631 فرم مربوط به خانوارهای تا 5 نفره و مابقی مربوط به خانوارهای بالای 5 نفر بوده است.

 وی ضمن تشریح ابعاد توزیع سهام عدالت ابراز داشت: در طی انجام این فرآیند، بانک اطلاعاتی کارگران فصلی و ساختمانی تهیه گردید و در صورت مهیا شدن شرایط، اقدامات لازم جهت تشکیل انجمن صنفی کارگران ساختمانی صورت خواهد گرفت.

پهناور اذعان کرد: با اجرای این طرح سرعت اجرای برنامه و کیفیت اجرای برنامه‌ها بالا رفته و در هزینه‌های طرح‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شود.

انتهای پیام/82008/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول