اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه کرمانشاه خبر داد

آغاز توزیع برگه‌های سهام عدالت کارگران فصلی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از شروع توزیع فرم‌های اطلاعات خانوار سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی خبر داد.

آغاز توزیع برگه‌های سهام عدالت کارگران فصلی کرمانشاه

سهراب براندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز توزیع فرم‌های اطلاعات خانوار سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی استان کرمانشاه از تاریخ سوم اسفندماه سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: کارگران فصلی و ساختمانی که طی سنوات گذشته برای سهام عدالت به‌صورت اینترنتی نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند باید برای دریافت و تکمیل فرم اطلاعات خانوار خود از تاریخ سوم اسفندماه لغایت نهم اسفندماه سال‌جاری از طریق مرکز پستی و دفاتر پیشخوان دولت اقدام نمایند.

وی ادامه داد: سرپرست خانوار در هنگام مراجعه برای دریافت فرم مورد نظر بایستی کارت ملی خود را همراه داشته باشد و در صورت عدم توانایی مراجعه سرپرست خانوار یکی از اعضای خانواده می‌تواند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود و سرپرست خانواده اقدام نماید.

وی افزود: کارگران ساختمانی و فصلی از اقشار زحمت‌کش و کم درآمد جامعه هستند و اقدام دولت برای ثبت‌نام سهام عدالت این قشر بیانگر عزم جدی در گسترش عدالت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد بیش از 117 هزار نفر برای سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمان در استان طی سنوات گذشته ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند، گفت: پس از بررسی‌های لازم تعداد 81 هزار و 61 نفر در استان مشمول شناخته شده‌اند.

گفتنی است کارگران فصلی و ساختمانی می‌توانند برای کسب اطلاعات مورد نیاز با شماره 7277094-0831 در مرکز استان و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول