اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل:

آزادسازی سهام عدالت ارزش آن را چندین برابر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل گفت: آزادسازی سهام عدالت در سال‌های آینده به یقین ارزش آن را چندین برابر افزایش می‌دهد.

آزادسازی سهام عدالت ارزش آن را چندین برابر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد کریمی ظهر امروز در نشست با مسئولان بورس اردبیل اظهار داشت: سهام عدالتی که به ارزش یک میلیون تومان به مشمولان واگذار شده است هم اکنون با رشد قیمت سهام پرتفولیوی عدالت و رشد شاخص بورس کلان  ارزش آن چندین برابر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سهام ارزنده موجود در این سبد سهام پیش‌بینی رشد سالانه حداقل 20 تا 25 درصدی ارزش سهام یاد شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل یادآور شد: زمانی که در این پرتفولیو درصد و تعداد سهام همه شرکت‌ها موجود است با توجه به مکانیسم قیمت روز در بورس ارزش سهام شرکت‌ها در هر روز مشخص است و علاوه بر آن کنترل و نظارت‌های لازم و اعمال نظر کارشناسان رسمی دادگستری نیز قطعاً صورت گرفته و در موعد مقرر کشف قیمت صورت خواهد می‌گیرد.

کریمی گفت: اخیراً بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی ارزش هر برگ سهم یک میلیون تومانی بین 2 تا 3 میلیون تومان اعلام شده است.

این مسئول عنوان کرد: مشمولان سهام عدالت زمانی می‌توانند سهام خود را بفروشند که کل اقساط آن را پرداخت کرده باشند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل ابراز داشت: بعد از ورود شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اردبیل به بازار سرمایه (بورس یا فرا بورس) سهام هر فرد متناسب با میزان اقساطی که به خزانه دولت واریز شده است، آزاد می‌شود و آن موقع شخص می‌تواند تا آن میزان از سهامش را بفروشد.

کریمی افزود: براساس قانون کل اقساط مربوط به سهام عدالت باید طی 10 سال به خزانه دولت واریز شود، پس میزان سهام عدالت هر فرد متناسب با اقساط واریز شده به خزانه آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: با این کار آن بخش از سهامی که اصطلاحاً آزاد شده، قابلیت خرید و فروش پیدا می‌کند و وقتی به هر نفر یک میلیون تومان سهام عدالت داده شده است بنابراین اگر در طول این مدت 500 هزار تومان از اقساط کل این سهام تسویه و به خزانه واریز شده باشد، 50 درصد یعنی 500 هزار تومان این مبلغ آزاد خواهد شد و فرد می‌تواند آن میزان از سهامش را بفروشد و مابقی سهام فرد نیز پس از پرداخت تمامی اقساطش آزاد می‌شود و هر نفر می‌تواند سهام عدالتش را به همین میزان بفروشد.

انتهای پیام/62001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول