اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان خبر داد

درخشش ورزشکاران تویسرکان در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به نایب قهرمانی فردین مومیوند در مسابقات انتخابی قهرمانی ساواته کشور، گفت: ابوالفضل چهاردولی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان کشور دوم شد.

درخشش ورزشکاران تویسرکان در مسابقات قهرمانی کشور

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه ورزش نقشی حائز اهمیتی در موفقیت انسان دارد، افزود: جامعه ورزشی شهرستان در مسابقات ورزشی در سطوح مختلف و رشته‌های گوناگون حضوری چشمگیر دارند.

وی با اشاره به رقابت دوستانه بین تیم‌های تکواندو نیروی انتظامی شهرستان همدان و هیئت تکواندو تویسرکان، گفت: این مسابقه با حضور 95 ورزشکار و 62 بازی در سالن شهید مؤمنی به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: در این بازی در بخش نوجوانان، احمد عبدالمالکی، ابوالفضل بیات، مهدی الوندی، میلاد رامین‌فر، رضا کلهر و حمید کیانفر از تویسرکان رتبه برتر این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

 وی اضافه کرد: ورزشکاران رزمی‌کار علیرضا عبدالملکی، محمد‌مهدی جلیلوند، اشکان مومیوند، محمد‌حسین درویشی، محمد‌مهدی قلخانباز، علی‌اصغر سوری، امین مالمیر و محمدرضا بیات در تکواندوی رده سنی خردسالان حائز رتبه برتر شدند.

سلیمانی ادامه داد: در این مسابقه دوستانه، تکواندوکاران نونهال علی احمدوند، امیر‌محمد بیات، علیرضا‌رند، سینا مراد از تویسرکان و علی شادان و مهدی رضایی از همدان حائز رتبه‌های برتر شدند.

 وی از برگزاری مسابقه بسکتبال بین تیم‌های نونهال و جوان تویسرکان و شهرستان کنگاور به میزبانی سالن شهدای شهر سرکان خبر داد و افزود: در این رقابت، تیم نونهالان تویسرکان 35 بر 22 مقابل تیم شهرستان کنگاور به برتری رسید و تیم بسکتبال جوانان کنگاور با کسب 57 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان در ادامه از اعزام تیم ساواته(رزمی) به مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه ملی با حضور 10 تیم در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در تهران برگزار شد.

 وی با اشاره به مدال‌آوری چهار رزمی‌کار تویسرکانی در این رقابت‌ها، گفت: فردین مومیوند در رده بزرگسالان نایب قهرمان مسابقات کشوری در این رشته ورزشی شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشوری ساواته محمد بیات و حسین عبدالمالکی در بخش بزرگسالان مقام سوم را به دست آوردند، افزود: عباس مومیوند در این رقابت ملی ورزش ساواته در رده جوانان مقام سومی را به دست آورد.

وی از حضور کشتی‌گیر جوان تویسرکان در مسابقات قهرمانی مرحله اول انتخابی کشتی آزاد جوانان کشور خبر داد و افزود: ابوالفضل چهاردولی در مسابقات تیم ملی کشتی آزاد که در رستم کلار مازندران برگزار شد، مقام دومی کشور را کسب کرد.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان در پایان از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه والیبال خواهران با حضور 16 نفر در سالن ورزشی قائم خبر داد و گفت: ورزشکاران که در کلاس مربیگری والیبال شرکت کردند؛ پس از پایان دوره با اخذ امتیاز لازم گواهی می‌گیرند.‌

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول