اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد ـ 8

باقری: مشکلات مالی رکود ورزش اصفهان را رقم زد

خبرگزاری فارس: تیرانداز ملی‌پوش اصفهانی گفت: مشکلات مالی رکود ورزش کشور در سال جاری را رقم زده بود و ورزش اصفهان نیز مشمول این قاعده بود.

باقری: مشکلات مالی رکود ورزش اصفهان را رقم زد

حسین باقری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مشکلات مالی و کمبود بودجه ورزش در تمام سطوح ورزش کشور وجود داشت و سبب به وجود آمدن رکودی در ورزش شد.

وی ادامه داد: مشکلات مالی تمام زیر مجموعه‌های ورزشی را در بر گرفته بود و فدراسیون تیراندازی نیز با این مشکلات درگیر است، به طوری که چند اعزام برون مرزی به این دلیل لغو شد.

تیرانداز ملی‌پوش اصفهانی با اشاره به وضعیت ورزش اصفهان بیان کرد: زمانی که در کل کشور مشکلات مالی وجود داشته باشد، طبیعی است که ورزش استان اصفهان نیز با این مسئله درگیر باشد.

وی وجود امکانات برای برخی رشته‌ها را نقطه قوت ورزش اصفهان دانست و گفت: در رشته‌ای مانند تیراندازی به نسبت بسیاری از استان‌ها امکانات بهتری را در اختیار داریم.

باقری ادامه داد: با توجه به اینکه در اردوهای تیم ملی به سر می‌برم، شناخت زیادی نسبت به وضعیت جاری ورزش اصفهان ندارم اما تصور می‌کنم در سال جاری اتفاق شاخصی که قابل ذکر باشد، رخ نداده است.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول