اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد- 10

زیدی: سال خوبی را برای ورزش اصفهان شاهد نبودیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: به دلیل مشکلات مالی سال خوبی را برای ورزش اصفهان شاهد نبودیم.

زیدی: سال خوبی را برای ورزش اصفهان شاهد نبودیم

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی سال خوبی را در ورزش اصفهان شاهد نبودیم و ورزش اصفهان نسبت به سال‌های گذشته رکود داشته است.

وی اضافه کرد: هیئت‌های ورزشی اصفهان نسبت به سال گذشته یا هیچ پولی دریافت نکردند یا پول بسیار کمتری گرفتند که این موضوع تأثیر خود را بر روی بسیاری از هیئت‌های ورزشی گذاشت.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی در صورتی که پول نداشته باشند نمی‌توانند برنامه‌های خودشان را اجرا کنند اما هیئت تنیس استان اصفهان توانست با کمک برخی از حامیان مالی رقابت‌های بین‌المللی مانند فیوچرز و جایزه بزرگ را برگزار کند.

وی ادامه داد: اصفهان همیشه در بسیاری از رشته‌ها از قطب‌های اصلی ورزش کشور بوده و در صورت برخورداری از حمایت‌های مورد نیاز سرآمد رشته‌های ورزشی در کشور است.

زیدی تاکید کرد: تنها برای تیم فوتبال خوب ذوب‌آهن تأسف می‌خوریم که در سال جاری نتوانست نتایج خوبی را کسب کند.

وی افزود: برای سال آینده وزارت ورزش و جوانان باید ادارات کل ورزش در استان‌ها را تقویت کند تا به تبع آن ادارات کل نیز بتوانند هیئت‌های ورزشی خودشان را تقویت کنند و هیئت‌های ورزشی نیز با گرفتن اسپانسر تقویت رشته‌های خودشان را در دستور کار قرار بدهند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان از میزبانی هیئت تنیس استان برای رقابت‌های بین‌المللی فیوچرز برای نخستین بار به عنوان یک اتفاق ویژه برای ورزش اصفهان نام برد و گفت: این یک اتفاق بسیار نادر بود که هیئت تنیس استان توانست برای نخستین بار میزبانی این مسابقات بسیار مهم را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول