اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان تاکید کرد

لزوم کیفیت بخشیدن به یادواره شهدا

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان بر لزوم کیفیت بخشیدن به یادواره شهدا تاکید کرد.

لزوم کیفیت بخشیدن به یادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در آیین برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در برازجان اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر اقتدار و عزت در حرکت است و این موفقیت‌ها مرهون خدمات رزمندگان عزیز و شهدای گرانقدر است.

امام جمعه برازجان با تاکید بر لزوم کیفیت بخشیدن به یادواره شهدا خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا از یک طرف تکریم مقام والای شهداست و از طرف دیگر تجدید پیمان با آنهاست که واقعا شهدا حماسه خدایی را رقم زدند.

وی اضافه کرد: یک بعد این یادواره‌ها در واقع تکریم و تمجید و بعد دیگر درس‌آموزی از شهداست و باید در این راستا اهتمام ورزیم.

مصلح یادآور شد: رمز ماندگاری شهدا این بود که آنها با خدا معامله کردند و امروز باید با تبیین اهداف شهدا، مسیر صحیح را برای جوانان ترسیم کنیم.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: شهدای ما با علم و معرفت و بصیرت والایی که داشتند توانستند ره صد ساله را یک شبه طی کنند و این امر بسیار مهمی است.

مصلح بیان داشت: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در صدد زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات است و باید با برگزاری مراسمات مذهبی و دینی و با ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

برپایی نمایشگاه عکس شهدا، نماهنگ، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان آموزشگاه شهید بهشتی، قرائت وصایای شهدا، نمایش ماکت صحنه‌های دوران دفاع مقدس، نیایش و بیان خاطره توسط همرزمان شهداء و تجلیل از خانواده شهدای گرانقدر از برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول