اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 اسفند ماه

یادواره شهدای بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا از برگزاری یادواره گرامیداشت شهدای «رحیم‌آباد» بویین زهرا در 17 اسفند‌ ماه خبر داد.

یادواره شهدای بویین زهرا برگزار می‌شود

سجاد‌علی اینانلو در حاشیه برگزاری یادواره بزرگ شهدای سگزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برپایی مراسم گرامیداشت شهدای «رحیم‌آباد» بویین زهرا 17 اسفند‌ ماه در بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: وحدت بین مسئولان و مردم امروز مهمترین دغدغه‌ای است که باید به آن توجه داشته و برای رضای الهی و شهدا گام برداشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: امروز بر آحاد کارگزاران و ملت لازم است تا با گوش فرا دادن به سخنان و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خط شهدا که همان خط حریت و آزادگی است گام برداشته و برای افتخار و سربلندی روز‌افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ در جامعه کنونی حرف نخست را زده و اثرگذاری گسترده‌ای را دربردارد، عنوان کرد: ترویج فرهنگ و سنت اهل‌بیت برای اعتلای فکری و اخلاقی جامعه باید جدی گرفته شده و ادامه یابد.

اینانلو با تصریح براینکه هوشیاری و بیداری ملت ایران امروز بیشتر از هر زمان دیگری است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش روز ‌به روز همین بیداری و بصیرت برای تحقق آرمان‌های معمار کبیر جمهوری اسلامی قدم برداشته و با همت و جهاد مضاعف خویش در عرصه‌های مختلف اثرگذار شویم.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول