اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با حضور گسترده مردم و مسئولان

یادواره شهدای بخش قرقری شهرستان هیرمند برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور خانواده شهدا، معتمدین، اعضای شوراهای اسلامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم، یادواره شهدای بخش قرقری شهرستان هیرمند برگزار شد.

یادواره شهدای بخش قرقری شهرستان هیرمند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند صبح امروز در مراسم یادواره شهدای بخش قرقری که در حسینیه این روستا برگزار شد اظهار داشت: بخش قرقری در دوران دفاع مقدس 15 شهید و پنج جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است که این نشان دهنده اوج ارادت مردم این خطه از میهن اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

عیسی نکویی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای گرانقدر در جای جای میهن اسلامی نیز نشان دهنده اهمیت کاری است که شهدا در طول جنگ انجام دادند و با نثار خون خود باعث شدند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی ادامه داد: در شهرستان هیرمند نیز از ابتدای سال 91 تاکنون به طور متوسط هر ماه یک یادواره پایگاهی، حوزه‌ای و اقشار برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند خاطرنشان کرد: کسانی که پایبندی به نظام و ولایت فقیه داشته باشند و در خط اسلام حرکت کنند می‌توانند عاقبت بخیر باشند و شهدا با توجه و پیروی از این اصل توانستند در تاریخ ماندگار شوند.

نکویی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: ملت ایران اسلامی توانسته بر اساس تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها با حضور خوب خود نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را بر باد دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هیرمند نیز در ادامه این مراسم گفت: شهدای ما کسانی بودند که با گذشتن از همه دلبستگی‌ها و مظاهر زندگی به کمال و سعادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حمید نمازی با اشاره به آیات و روایات متعدد در خصوص شهدا افزود: بنا به فرموده قرآن شهدا زنده‌اند و نظاره‌گر اعمال و کردار ما هستند از این رو ما وظیفه داریم در مسیر و راه شهدا حرکت کنیم.

وی ادامه داد: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و رفتند و بعد از آنها ما در قبال رشادت‌های شهدا وظیفه داریم که با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت و با بصیرت خود حافظ اسلام و انقلاب باشیم.

در پایان این مراسم نیز از خانواده معزز شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام/75002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول