اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان:

دوچرخه‌سواری کاشان نیازمند تجدید قوا است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان، این هیئت ورزشی را نیازمند تجدید قوا قلمداد کرد.

دوچرخه‌سواری کاشان نیازمند تجدید قوا است

محمد خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری کاشان نیاز به تجدید قوا دارد تا با انسجام جدیدی که کسب می‌کند بتواند با استفاده از مشارکت‌های مردمی، این رشته را فعال کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین بار هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان بر دوش سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان متمرکز شده است و چنانچه این سازمان فعالیتی در این ورزش همگانی در شهرستان نداشته باشد، دوچرخه سواری در کاشان تعطیل شده و یا در خوشبینانه‌ترین حالت، بیش از 60 درصد فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری کاشان کم‌رنگ می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان: با بیان اینکه وضعیت دوچرخه‌سواری کاشان نسبت به جایگاهی که شایسته‌اش است مطلوب نیست افزود: ورزش دوچرخه‌سواری کاشان برای رسیدن به نقطه مطلوب و آنچه که شایسته شهرستان کاشان و نیاز اساسی منطقه به خصوص در بعد قهرمانی است راه طولانی و سختی در پیش دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه، هیئت دوچرخه‌سواری برای توسعه بعد همگانی این رشته ورزشی در سال جاری فعالیت‌هایی داشته است بیان داشت: هیئت دوچرخه‌سواری کاشان با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان به مناسبت‌های مختلف در سال جاری مسابقات و همایش‌های دوچرخه‌سواری را در سطح شهرستان برگزار کرده است.

خاکسار توجه به دوچرخه‌سواری به عنوان ورزش همگانی را یکی از اولویت‌های هیئت دوچرخه‌سواری کاشان ذکر کرد و گفت: این هیئت برای اجرای مسابقات دوچرخه‌سواری در رده‌های مختلف سنی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان مسابقاتی را در تقویم خود گنجانده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ورزش قهرمانی دوچرخه‌سواری در شهرستان کاشان و برای رسیدن دوچرخه‌سواران کاشانی به تیم ملی، حمایت‌هایی هر چند اندک از طریق اعتبارات محدود هیئت و منابع مردمی انجام شده است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان، استعداد در بخش ورزش دوچرخه‌سواری کوهستان را در این شهرستان حائز اهمیت دانست و گفت: در زمینه دوچرخه‌سواری کوهستان می‌توان به گروه‌های مختلفی که به صورت خودجوش در ارتفاعات«درین»کاشان تمرین می‌کنند اشاره کرد اما این گروه‌ها نیز نیاز به انسجام و حمایت بیشتری دارند تا بتوانند درصدی از استعدادهای ورزشی خودجوش بخش کوهستان و جاده را به عرصه ظهور برسانند.

خاکسار همچنین با اشاره به استقبال بانوان از ورزش دوچرخه‌سواری در کاشان متذکر شد: فعالیت‌های آموزشی ورزش دوچرخه‌سواری بانوان کاشان با پوشش کامل اسلامی در مجموعه ورزشی جوان این شهرستان توسط مربی بانوی مجرب این رشته صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اما مسابقات ورزشی این رشته در کاشان به دلیل محدودیت‌ها و فرهنگ حاکم بر شهرستان کاشان برگزار نشده و تنها به تمرینات این رشته بسنده می‌شود. 

انتهای پیام/2406/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول