اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دشتستان برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس آموزش و پرورش دشتستان در آیین برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در برازجان اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران شکوهمند دفاع مقدس مردانه در برابر دشمنان ایستادند و نظام اسلامی را تثبیت کردند.

عباسعلی اسدی ادامه داد: بدون تردید شهید و شهادت واژه‌های مقدسی هستند و ترویج فرهنگ شهادت در هر شرایطی امری لازم است.

وی خاطر نشان کرد: امروز به عنوان میراث‌داران شهدا رسالت مهمی را در قبال خون شهدا داریم و باید مبانی اعتقادی و ارزشی را که شهدا برای ما به جا گذاشته‌اند را با حجاب خود حفظ و در تمام صحنه‌ها به درستی ایفای نقش کنیم.

اسدی با اشاره به نقش شهدا در موفقیت‌های کشور تصریح کرد: امروز ما هر چه داریم از برکت، ایثار و فداکاری شهدا است و به برکت آنان این مملکت روزبه‌روز قله صعود را طی کرده و تحریم‌ها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان یادآور شد: سربلندی و بالندگی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی مرهون فداکاری شهدایی است که در امتحان جبهه و جنگ با سربلندی نمره قبولی کسب کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز افزود: شهدای ما با بصیرت و معرفت در صحنه نبرد حاضر شده و برترین صحنه‌های حماسه را رقم زدند.

اسدی در پایان بیان داشت: در عصر فعلی که عصر رسانه است؛ دشمن سعی دارد با توان رسانه‌ای خود، آینده‌سازان فردای مملکت ایران اسلامی را از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی دور کند، اما با الگوپذیری دانش‌آموزان از شهدا، توجه به فرهنگ غنی اسلام و عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری نخواهد گذاشت، دشمن به هدف خود برسد.

در این آیین از خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول