اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین یادواره شهدای زن خراسان شمالی برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: یادواره پنج شهیده زن در مرکز خراسان شمالی با حضور خانواده شهدا و قشرهای مختلف در بجنورد برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای زن خراسان شمالی برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)خراسان شمالی امروز در این آیین معنوی برپایی یادواره‌های شهدا را یکی از برنامه‌های معنوی برای تقویت فرهنگ شهادت خواند و گفت: این یادواره‌ها می‌تواند نقش‌های مخرب دشمن را خنثی و فرهنگ ایثار و فداکاری را در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان نهادینه کند.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده نقش برجسته زنان در عرصه‌های مختلف را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: زنان امروز نیز دارای وظیفه سنگینی نسبت به خانواده هستند. 

وی با تاکید بر اینکه زنان رزمندگان خط مقدم جنگ فرهنگ و اقتصادی دشمنان نقش مهمی را در مقابله با نقشه‌های دشمنان ایفا می‌کنند اظهار کرد: زنان با مدیریت صحیح خانواده در این عرصه می‌توانند تأثیر به سزایی داشته باشند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی خروج خانواده از مصرف گرایی را از مهم‌ترین وظایف بانوان برشمرد و گفت: برای رشد اقتصادی وتامین نیازها باید هر خانه به یک کارخانه تبدیل شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)خراسان شمالی  به تهاجم فرهنگی دشمنان از راه‌های مختلف از جمله اینترنت هم اشاره کرد و گفت:بانوان می‌توانند با نقش محوری که در تعلیم و تربیت فرزندان داشته دارند، تهاجم فرهنگی دشمن را بی اثر کنند.

یوسفعلی‌زاده وی با بیان اینکه امروز رسالت بزرگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن داریم گفت: باید  برای بی اثر شدن این تهاجم تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن زبون از به انحراف کشاندن اعتقادات و معنویات جوانان و نوجوانان ما دست بردار نیست و تلاش می‌کند تصریح کرد: امروز جنگ نرم در تمام ابعاد وجود داشته اما به فضل الهی با مشارکت خانواده‌ها تهاجم دشمن بی اثر خواهد ماند.

به گزارش فارس، نخستین یادواره شهدای زن خراسان شمالی در سالن گلشن بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول