اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین امیدوار به روزهای آینده

خبرگزاری فارس: بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین با توجه به شکست‌های اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر امیدوارانه در فکر روزهای آینده هستند تا خود را دوباره در جمع مدعیان لیگ قرار دهند.

بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین امیدوار به روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در تهران مقابل تیم قدرتمند و مدعی پرسپولیس بازی خود را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد عملا به نوعی شانس صعود به جمع سه تیم بالای جدول را حداقل تا پایان نیم فصل این مسابقات از دست داد.

شاگردان آمنه محمودی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر چهار شکست را در کارنامه تیمی خود به ثبت رسانده‌اند باید در این فکر باشند که بتوانند امتیازهای از دست رفته دیدارهای گذشته خود را جبران کنند تا حداقل شانس خود برای امتیازهای بر باد رفته را از دست ندهند.

تیم بانوان فوتسال کاسپین قزوین از 10 دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور شش برد و چهار شکست را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است که این آمار در حضور تیم‌های مطرحی همچون پرسپولیس تهران، شرکت ملی حفاری اهواز، داماش گیلان، متین وارنای ورامین و صنعت نفت آبادان نمی‌تواند آمار قابل قبولی باشد.

شکست بانوان فوتسالیست کاسپین مقابل تیم‌های پرسپولیس تهران، شرکت ملی حفاری اهواز، صنعت نفت آبادان و داماش گیلان به خوبی نشان داد که شاگردان آمنه محمودی کار سختی را برای تکرار نایب قهرمانی سال گذشته خود دارند و باید تلاش بیشتری را به کار بگیرند تا به راحتی امتیاز از دست ندهند.

بدون شک در این روزها که بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین به آرامش نیاز دارند، حضور آمنه محمودی سرمربی ارزشمند قزوینی که سال‌های متوالی است سکان هدایت بانوان فوتسالیست را بر عهده دارد می‌تواند نقش مهمی در دور کردن استرس از بازیکنان تیم کاسپین داشته باشد و آنان را برای مسابقات حساس آینده و بازی‌های دور برگشت آماده کند.

فاطمه اعتدادی که خود یکی از بهترین و برترین گل‌زنان تیم فوتسال کاسپین قزوین و تیم ملی فوتسال کشورمان به شمار می‌رود، در این روزها که تیم کاسپین به پیروزی مقابل رقیبان نیاز مبرم دارد می‌تواند گره‌گشا باشد و به نوعی امتیازهای از دست رفته تیم کاسپین قزوین را جبران کند.

بازگشت راضیه مرادی و فرحناز حیدری که به صورت قرضی از تیم فوتسال کاسپین جذب تیم فوتبال نورد کوه سیرجان شده بودند هم می‌تواند کار را برای آمنه محمودی و شاگردانش در تیم فوتسال کاسپین قزوین در بازی‌های آینده راحت‌تر کند.

با توجه به اینکه مرادی و حیدری از بازیکنان با تجربه و کلیدی تیم قزوین و لیگ برتر بانوان به شمار می‌روند، بدون شک می‌توانند با انگیزه بالای خود تیم فوتسال بانوان کاسپین را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند و در راستای پیروزی‌های این تیم مقابل رقبای قدرتمند خود تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول