اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

تصویب معاونت انرژی در استانداری بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: معاونت انرژی برای استانداری بوشهر مصوب شده و تا 20 روز آینده مجوز معاونت انرژی برای بوشهر ابلاغ خواهد شد.

تصویب معاونت انرژی در استانداری بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این کار فرصت بسیار خوبی برای تسریع در روند توسعه استان بوشهر است و منجر به تربیت نیروهای مدیریتی در حوزه‌های انرژی می‌شود و برای این پست هم یک نیروی بومی متخصص در نظر داریم.

رسانه‌های بوشهر صادقانه به ما کمک کردند

استاندار بوشهر گفت: اگر منصفانه قضاوت کنیم تمام رسانه‌های استان بوشهر در مدت حضورم در بوشهر صادقانه به ما کمک کردند.

وی افزود: آثاری از مخالفت و تقابل در کار رسانه‌های استان ندیدم و اگر جایی هم ایرادی گرفته می‌شد از سر دلسوزی بود.

حسنوند تصریح کرد: وجه مشترک ما به عنوان مدیر و رسانه‌های استان دغدغه مشکلات استان و مطالبات مردم است و همه دوست داریم ایران کشوری، مستقل، آزاد و کشوری الگو باشد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با این وجود برنامه‌ها و تلاش‌های ما برای رفع مشکلات با شعار محقق نمی‌شود و نیازمند مدیریت توانمند، مشارکت مردم و رسانه‌ها و نظارت مستمر است.

وی بیان کرد: سهم مهمی از این کار بر عهده رسانه‌ها است اطلاع رسانی، نقد، بررسی و به چالش کشیدن برخی مسئولان از وظایف رسانه‌ها است و ما هم وظیفه داریم با برنامه‌ریزی دقیق و نظام مستمر نیازمندی‌های مردم را پیدا کرده و چاره‌ای برای آن بیاندیشیم.

حسنوند اضافه کرد: بوشهر ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه همه جانبه دارد و نخستین ظرفیت و ویژگی بسیار خوب مردم که مورد سوءاستفاده برخی‌ها هم قرار گرفته نجابت، صبوری و حق شناسی بوشهری‌ها است.

استاندار بوشهر بیان کرد: نعمت‌های خدادادی در استان بوشهر از دیگر ویژگی‌های بوشهر است هر چند نقاط ضعفی هم در استان وجود دارد که یا منشا داخلی یا خارج استانی داشته است.

وی یادآور شد: همواره در برنامه‌ها و سیاست‌های خود به دنبال این بودم که نام بوشهر به نیکی آورده شود، افتتاح بیش از 4 هزار پروژه روستایی در دهکده قرآنی به این خاطر بود تا به همه اعلام کنیم تک تک روستاهای استان بوشهر قرآنی است و برگزاری جشنواره شعر فجر در خارک به این خاطر بود که بگوییم فرهنگ و هنر آشیانه خود را در بوشهر جستجو می‌کند.

اگر فرصت داشتم تغییرات بیشتری انجام می‌دادم

حسنوند در ارتباط با برخی انتقادات مبنی بر تغییرات مختلف در بین مدیران کل و فرمانداران اظهار داشت: شاید برخی‌ها این تغییرات را با توجه به اینکه در پایان سال هستیم و انتخابات هم نزدیک است نپسندند اما دولت مطالبه‌ای از ما دارد و رئیس جمهور در نشست دولت به من گفت از شما فقط خدمت به مردم بوشهر را می‌خواهیم.

استاندار بوشهر گفت: یک مربی در چینش خود به دنبال پیروزی است و پیروزی نقطه هدف تعریف خواهد شد، شاید در چینش نتوانستیم دقیق عمل کنیم و گزینه مورد نظر انتخاب نشود که دلایل مختلفی داشت.

حسنوند افزود: ضعف، عدم همراهی، اعتقاد نداشتن به برنامه‌های استاندار، ارتقا، الزام اداری، سیاست‌های نظام و تصمیم مسئولان ارشد وزارتخانه‌ها از جمله دلایلی است که موجب شد تغییراتی در سطح مدیران کل و فرمانداران بدهیم.

حسنوند افزود: در تغییرات مدیران به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم موضوع انتخابات بود اما برخی‌ها نیش‌های تلخی هم می‌زدند ولی اگر فرصت بیشتری داشتم تغییرات بیشتری انجام می‌دادم.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان در تغییرات مدیران کل وابستگی به افراد را مد نظر نداشتم.

بوشهر آخرین محل ماموریت مدیریتی من است

وی بیان داشت: اولویت بنده چیزی جز منافع بوشهر، مردم و آینده این استان نیست و با کسی هم تعارف ندارم و با خدا و مردم عهد بستم مسیر توسعه بوشهر را طی کنم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در برخی شاخص‌های کشور رتبه خوبی دارد، گفت: چرا برخی‌ها دوست دارند با حرف‌های قشنگ بوشهر و مردم را فریب دهند و نباید خود را با حرف‌ها و ادبیات قشنگ گول بزنیم، برنامه‌ها و همایش‌ها باید خروجی مناسبی برای ما داشته باشد.

حسنوند تاکید کرد: دریافت مجوز استانداری درجه یک برای بوشهر کار ساده‌ای نبود و این کار یعنی پذیرفتن جایگاه بالای استان و ارتقاء سطح مدیریت در تمام رده‌ها.

حسنوند خاطرنشان کرد: در اجرای بیمارستان شهدای خلیج فارس به دنبال این بودیم که نگاه مدیران استان به اجرا تغییر کند.

وی اضافه کرد: برای استفاده بهتر از این بیمارستان پله برقی، جاده کنار گذر و گذر 75 متری در دستور کار قرار گرفته تا زمینه بهره‌مندی بهتر مردم فراهم شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: من برای ماندن در بوشهر نیامدم بلکه برای رفتن و گذر از طلسم پیشرفت به این استان آمدم اما آخرین محل مدیریتی من در بوشهر خواهد بود ولی تا زمانی که بوشهر هستم عهد و پیمان خود را با امتیاز دادن به برخی‌ها به هم نمی‌زنم.

انتهای پیام/66006/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول