اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

سیما و منظر شهری خیابان امام ابهر در دست بررسی است

خبرگزاری فارس: مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اهمیت سیما و منظر شهری در استان گفت: سیما و منظر شهری خیابان امام خمینی ابهر در دست بررسی است.

سیما و منظر شهری خیابان امام ابهر در دست بررسی است

عباسعلی فلاح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جلسات کمیته سیما و منظر شهری برای کیفی‏سازی فضاهای شهر زنجان به شکل مستمر تشکیل می‏شود.

وی تلاش‏های اعضای سیما و منظر شهری را در راستای توجه به کیفی‏سازی منظر شهری در استان دانست و افزود: تلاش‏های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از برنامه‏های اجرایی برای سیما و منظر شهری همه شهرستان‏های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر برای برخی از شهرستان‏های استان برنامه مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی سیما و منظر شهری را موضوعی مهم در شهرسازی کشور دانست و اظهار داشت: استان زنجان در توجه به سیما و منظر شهری اقدامات مناسبی را آغاز کرده است.

*مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی به شکل مناسبی اجرا شود

فلاح تلاش برای تحقق مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی باید به شکل مناسبی اجرا شود.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اجرای به موقع و مناسب مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی در مورد سیما و منظر شهری، خاطر نشان کرد: با تعامل دستگاه‏های اجرایی استان این مصوبات به شکل مناسبی اجرایی خواهد شد.

* رویکرد مدیریت شهری زنجان مثبت ارزیابی شده است

وی با تقدیر از تعامل و رویکرد مثبت شهرداری زنجان در مورد توجه به سیما و منظر شهری زنجان، گفت: رویکرد مدیریت شهری زنجان مثبت ارزیابی شده است.

فلاح خواستار تلاش دستگاه‏های اجرایی استان برای تحقق اهداف سیما و منظر شهری شد و ادامه داد: در حال حاضر تعامل دستگاه‏های اجرایی مناسب است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پاسخ به توجه شهرداری زنجان نسبت به بیرون آمدگی در نمای ساختمان‏ها، اظهار داشت: شهرداری زنجان در این مورد حساسیت لازم را داشته است.

* اولویت اصلی مسئولین باید رعایت مقررات باشد

وی توجه به رعایت مقررات شهرسازی و معماری در سطح شهر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: اولویت اصلی مسئولین باید رعایت مقررات باشد.

فلاح عدم رعایت مقررات را موجب تضییع حقوق شهروندان دانست و خاطر نشان کرد: همه مسئولین اجرایی استان باید در مورد امور شهری، حقوق شهروندان را رعایت کنند.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پاسخ به عملکرد کمیته سیما و منظر شهری زنجان، گفت: تلاش‏های اعضای کمیته برای تحقق برنامه‏های تدوین شده قابل توجه است.

وی به ترکیب کمیته سیما و منظر شهری زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: به کارگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه و مسئولین اجرایی در این کمیته کارایی آن را بالا برده است.

انتهای پیام/73002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول