اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به واسطه توسعه و اجرای شیوه‌های طراحی فضای سبز

منطقه 9 شهرداری به عنوان کارخانه اکسیژن‌سازی اصفهان شناخته می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: این منطقه به واسطه توسعه و اجرای شیوه‌های طراحی فضای سبز منطبق بر محدودیت‌های اقلیمی مانند احداث فضای سبز طولی، به عنوان ریه شهر اصفهان شناخته می‌شود.

منطقه 9 شهرداری به عنوان کارخانه اکسیژن‌سازی اصفهان شناخته می‌شود

عبدالرسول امامی ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی منطقه 9 به اجرای طرح‌های فرهنگی ورزشی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: احداث مجموعه فرهنگی شهدای جنیران در خیابان بهشت با عرصه 350 متر مربع و اعیانی یک هزار متر و با هزینه اجرایی شش میلیارد ریال اجرایی شد.

وی افزود: همچنین مجموعه ورزشی بانوان مجتمع امام خمینی (ره) با هدف ایجاد فضای تفریحی و ورزشی برای بانوان منطقه در خیابان نبوی‌منش با عرصه 700 متر و اعیانی 700 متر به بهره‌برداری رسید.

شهردار منطقه 9 شهرداری ادامه داد: در خیابان بهشت محله سودان، زمین ورزشی شهدای سودان را در زمینی به مساحت سه هزار متر احداث کردیم و زمین ورزشی شهدای آزادان نیاز به ساماندهی داشت که با هزینه اجرایی 600 میلیون ریال واقع در خیابان بهشت این کار انجام شد.

وی در خصوص طرح‌های در دست اقدام اضافه کرد: پروژه احداث مجموعه فرهنگی، اداری، تجاری منارجنبان به صورت مشارکتی با عرصه 18 هزار متر مربع اعیانی و شش هزار متر محوطه‌سازی و محوطه‌سازی 15 هزار و 300 متر مربع در دست اقدام است.

امامی ابراز داشت:  احداث خیابان در امتداد خیابان شهید آیت‌الله مدرس نجفی به طول یک هزار متر و عرض 36 متر طرح عمرانی دیگری است که به زودی اجرایی می‌شود.

وی اذعان داشت: پروژه احداث فاز اول باند دوچرخه‌سواری اطراف کوه آتشگاه و احداث فاز چهارم خیابان قدس نیز پروژه‌های دیگری است که در این منطقه با مشارکت مردم و تلاش شهرداری عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه 9 شهرداری در پایان عنوان کرد: این منطقه به واسطه اجرای طرح‌های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و به واسطه توسعه و اجرای شیوه‌های طراحی فضای سبز منطبق بر محدودیت‌های اقلیمی مانند احیا و ساماندهی مادی‌ها و بوستان‌ها و احداث فضای سبز طولی به عنوان ریه شهر اصفهان شناخته می‌شود.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول