اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بیجار خبر داد

کاهش 38 درصدی جرائم در شهرستان بیجار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بیجار از کاهش 38 درصدی جرائم در شهرستان بیجار نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش 38 درصدی جرائم در شهرستان بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، رحمت‌الله کریمی شامگاه چهارشنبه در آخرین جلسه شورای اداری بیجار در سال 91 اظهار داشت: کار اصلی نیروی انتظامی پیشگیری از جرائم و برقراری نظم و امنیت در جامعه است و برای انجام مأموریت محوله فرامین بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری سرلوحه کار نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: امنیت مهم‌ترین مؤلفه پیشرفت هر جامعه و امنیت حاصله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید است که مردم می‌توانند با آسایش خاطر در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

کریمی اذعان کرد: با همت و تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و همکاری و تعامل مسئولین شهرستان 38 درصد کاهش جرم و سرقت نسبت به سال گذشته در این شهرستان داشته‌ایم.

کریمی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال 91 در شهرستان بیجار 12 درصد کشف سرقت افزایش داشت که 20 درصد این افزایش‌ها مربوط به کشف سرقت‌های منازل است.

فرمانده انتظامی بیجار تصریح کرد: با پیگیری‌های پلیس نیروی انتظامی در طی دو عملیات 376 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان به‌دست آمده است که 10 کیلوگرم آن شیشه خالص بود.

فرمانده انتظامی بیجار در ادامه گفت: در طول سال 91 با همکاری پلیس و مردم اعضای 5 باند فساد دستگیر و به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

کریمی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری کلاس مشاوره مهم‌ترین راه آشنایی مردم با مسائل امنیتی و جلوگیری از سرقت  جرائم است.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال، با افرادی که بخواهند سلامت مردم را به خطر بیاندازند قاطعانه برخورد خواهد شد و امید است مردم در ایام تعطیلات نوروز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی و گزارش کوچکترین مزاحمت‌ها و مخالفت‌ها به پلیس ایام خوبی را سپری کنند.

انتهای پیام/79015/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول