اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل آباد:

مجتمع خدمات رفاهی خلیل آباد همچون نگینی در کویر می‌درخشد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل آباد گفت: بهره برداری از مجتمع گردشگری و پمپ بنزین ستارگان کویر جعفر آباد شهرستان خلیل آباد که توسط بخش خصوصی ایجاد شده است ،همچون نگینی در کویر می‌درخشد.

مجتمع خدمات رفاهی خلیل آباد همچون نگینی در کویر می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد،علی اصغر مرادزاده ظهر امروز در مراسم افتتاح این مجموعه خدمات رفاهی در دل کویر اظهار کرد: همکاری دولت و ملت منجر به شکوفائی اقتصاد می‌شود.

وی افزود :مجتمع خدمات رفاهی در دل کویر که در مسیر تردد روزانه ده‌ها کامیون و اتوبوس واقع شده ،همچون نگینی در کویر می‌درخشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری توسط مردم و در کنار خدمات دولت ،علاوه بر اشتغال جوانان ،به اقتصاد شهرستان کمک می‌کند.

غلامحسین کیانی فرد بخشدار بخش ششطراز نیز در این مراسم گفت: این پروژه که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مسیر جاده ترانزیتی تهران به سمت جنوب خراسان و کشور و در مسیر کویر احداث شده ، هزینه ای معادل 22میلیارد ریال در برداشته است.

وی گفت: دو میلیارد ریال از جمع سرمایه‌گذاری انجام شده توسط شرکت گردشگری استان وابسته به اداره کل گردشگری و صنایع دستی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تامین شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از پروژه خدماتی تعداد 28 نفر در فضاهای مختلف این مجموعه به کار گرفته شدند.

اسکندر عباس نیا مجری ساخت این مجموعه با اشاره به اهداف ساخت طرح اظهار داشت: از آنجا که روزانه ده‌ها وسیله از سمت تهران و شمال کشور از محور سبزوار ،بردسکن از این مسیر تردد وبه سمت استان های جنوبی و شرق کشور حرکت می‌کنند ،نیاز بود این خدمات به جهت سهولت رانندگان ایجاد شود.

 به گفته وی این طرح در زمینی به مساحت 20هزار متر مربع  و در زیربنای 1200متر مربع  وبا 10 هزارمتر مربع آسفالت‌ریزی و 5 هزار متر موزائیک احداث شده و دارای 3 سکو و 10 نازل سوخت‌بری در کنار خدمات رستوران ،خدمات سرویس دهی به خودرو ها ،نمازخانه ،سرویس بهداشتی و فضای سبز است.

انتهای پیام/70021/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول