اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه گذشته صورت گرفت

کاهش 24 درصدی مصرف بنزین در خرم‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید از کاهش 24 درصدی مصرف بنزین در بهمن‌ ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کاهش 24 درصدی مصرف بنزین در خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داوود ایوبی اظهار داشت: بر اساس گزارش ماهانه مدیر منطقه فارس شرکت پخش فراورده‌های نفتی، شهرستان خرم بید، با کاهش 24 درصد مصرف بنزین در بهمن ماه گذشته مقام نخست این استان را در کم‌مصرفی به خود اختصاص داد.

وی افزود: بر اساس مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان و دستور استاندار فارس مبنی بر نظارت جدی فرمانداران بر مصرف سوخت با اقدامات انجام شده در خرم‌بید و اعمال مدیریت هوشمندانه شرکت پخش فراورده‌های نفتی شاهد کاهش قابل توجه این سوخت با ارزش در این شهرستان بوده‌ایم.

رئیس کمیته سوخت و انرژی شهرستان خرم بید ابراز داشت: در دی ماه 91 آمار مصرف سوخت شهرستان یک‌هزار و 729 متر مکعب بوده که این رقم در بهمن ماه امسال به یک‌هزار و  مترمکعب314 رسیده و 24 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ایوبی ابراز داشت: در بهمن ماه سال جاری میزان مصرف نفت گاز 3 هزار و 781 متر مکعب گزارش شده که این رقم نسبت به ماه پیش از آن 40 درصد کاهش را نشان می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود با شروع فعالیت‌های کشاورزی در این شهرستان در ماه‌های آینده شاهد افزایش این سوخت باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم بید در ادامه گفت: این کاهش‌ها در حالی است که این شهرستان در مسیر جاده ترانزیت شیراز به اصفهان واقع شده و روزانه شاهد ترافیک بالایی در این محور مهم ارتباطی هستیم.

وی متذکر شد: تشدید نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت، کنترل مبادی ورودی و خروجی این شهرستان، واقعی کردن سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان عمده و مبارزه شدید با قاچاق سوخت از مهم‌ترین عوامل موفقیت خرم بید در صرفه‌جویی این ماده باارزش بوده است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول