اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال ناشنوایان کرمان:

انتظار قهرمانی را نداشتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان استان کرمان گفت: بچه‌ها زحمت زیادی برای رسیدن به این جام کشیدند، البته فکر نمی‌کردم بتوانیم قهرمان مسابقات شویم.

انتظار قهرمانی را نداشتیم

محمد‌رضا عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به قهرمانی تیمش در مسابقات فوتبال ناشنوایان کشور اظهار داشت: بچه‌ها زحمت زیادی برای رسیدن به این جام کشیدند، البته فکر نمی‌کردم بتوانیم قهرمان مسابقات شویم.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان استان کرمان افزود: از اینکه توانستم در کنار این بازیکنان باشم و داشته‌هایم را به آنها انتقال دهم خوشحال هستم.

عسکری با اشاره به فشردگی مسابقات گفت: در اینگونه مسابقات مهم انجام ریکاوری و شاداب نگاه داشتن بازیکنان تیم است‌ در مسابقاتی با این سبک ‌و برگزاری بازی‌ها در این ساعت از روز خستگی و مصدومیت‌ها افزایش می‌یابد، اما ‌بازیکنان ما توانستند به خوبی خود را نشان دهند و قهرمان مسابقات را کسب کنند.

وی با اشاره به سطح بالای برخی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد: دو تیم مازندران و اصفهان از نظر فنی در شرایط خوبی قرار داشتند، اما همانگونه که گفتم فشردگی مسابقات در کاهش سطح کیفی مسابقات تاثیر‌گذار بود.

عسکری با انتقاد از بی‌توجهی به فوتبال ناشنوایان خاطر نشان کرد: با تعطیل شدن این مسابقات تا یک سال دیگر جام و مسابقاتی برای فوتبال ناشنوایان در نظر گرفته نمی‌شود و این مسئله موجب دوری ناشنوایان از تمرین و فوتبال می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان استان کرمان گفت: امیدوارم مسئولان نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نباشند.

انتهای پیام/80011/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول