اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

شهرآورد پیام خوبی برای فوتبال خوزستان داشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوزستان یک روز خوب را تجربه کرد و بازیکنان دو تیم نشان دادند فوتبال این استان هنوز بر اصل خود باقی ست.

شهرآورد پیام خوبی برای فوتبال خوزستان داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حسین فرکی در کنفرانس خبری پس از شهر آورد خوزستان در آبادان اظهار کرد: مردم امروز یک فوتبال رو به جلو و هجومی را تماشا کردند که هر دو تیم برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار دست از تلاش نکشیدند.

وی ادامه داد: ما تیم برتر میدان بودیم ولی منکر تلاش‌های صنعت نفت در این دیدار نیستیم چرا که بازیکنان تیم نفت آبادان نیز بسیار از خود گذشتگی کردند  و دوندگی زیادی کردند.

فرکی تصریح کرد: تیم صنعت نفت چند موقعیت خوب داشت که دروازه‌بان ما با هوشیاری مهاجمان زرد پوش را ناکام گذاشت و نفتی‌ها درست زمانی به گل رسیدند که دیگر فرصتی برای جبران نبود.

سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: درست است که این بازی را واگذار کردیم ولی این بازی را در خوزستان و به تیم هم استانی خود باختیم و امیدوارم که در ادامه این تیم روند رو به رشدی را آغاز کنئد و سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.

حسین فرکی در پایان خاطر نشان کرد: به علیرضا فیروزی تبریک می‌گویم به خاطر تیمی که آماده و روانه مسابقات کرد ولی چیزی از شایستگی‌های بازیکنان ما کم نشد.

انتهای پیام/2329/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول