اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش خبر داد

راه‌اندازی مدرسه فوتبال پرسپولیس تهران در آبپخش

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش از راه‌اندازی مدرسه فوتبال پرسپولیس تهران در آبپخش خبر داد.

راه‌اندازی مدرسه فوتبال پرسپولیس تهران در آبپخش

الله‌کرم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با اشاره به دیدارش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران اظهار داشت: در دیدار روز پنج‌شنبه سردار رویانیان از استان بوشهر با ایشان دیدار داشتم و مسایل و مشکلات روز فوتبال را با وی در میان گذاشتم.

وی افزود: رویانیان دید بسیار مثبتی نسبت به رشد و توسعه فوتبال در کشور دارد و تلاش زیادی برای تقویت فوتبال پایه انجام می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش خاطر نشان کرد: رویانیان اگر چه مدت زیادی نیست که وارد فوتبال شده، اما نگاه بسیار بلندی داشته و هدف وی کمک به فوتبال مملکت است.

عباسی از راه‌اندازی مدرسه فوتبال پرسپولیس تهران در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: در مذاکرات صورت گرفته با سردار رویانیان، مقرر شد که مدرسه فوتبال پرسپولیس در شهر آبپخش راه‌اندازی شد و بدون تردید این امر موجب رشد فوتبال پایه در این شهر می‌شود.

وی اضافه کرد: اقدام رویانیان در راه‌اندازی مدرسه فوتبال پرسپولیس در استان بوشهر تاثیر بسزایی در رشد فوتبال استان دارد و انتظار داریم مسئولان ارشد استان نیز در این راستا کمک و همکاری کنند.

عباسی گفت: آبپخش از پیشینه درخشانی در ورزش فوتبال برخوردار است و باید همت کنیم و بار دیگر نام فوتبال آبپخش را در کشور زنده کنیم.حمایت از ورزش و تقویت ورزشکاران در واقع هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده‌سازان مملکت است و باید با جذب جوانان به سمت ورزش، نسبت به سالم‌سازی جامعه کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان از ورزش در نقاط مختلف استان تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول