اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

نگران حوادث غیر طبیعی فوتبال در لیگ دسته اول هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی شهرداری یاسوج صدرنشین لیگ آزادگان با بیان اینکه از حوادث طبیعی فوتبال در چند دیدار باقی‌مانده هراسی ندارم، گفت: تنها و تنها از برخی حوادث غیرطبیعی در چند بازی باقی مانده می‌ترسم.

نگران حوادث غیر طبیعی فوتبال در لیگ دسته اول هستم

جمشید غدیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از دیدار هفته‌های پایانی تیم شهرداری یاسوج مقابل فولاد یزد در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان با بیان اینکه تیم شهرداری در اوج آمادگی برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد، اظهار کرد: هر چند به هر دلیل در هفته گذشته شکست بیرون از خانه داشتیم ولی همچنان از صدرنشینی خود دفاع می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تصریح کرد: در شمال به ابر و باد و مه و باران و برخی مسائل دیگر باختیم و همه دیدند که چگونه دو پنالتی تیم ما گرفته نشد.

غدیری اشتباهات داوری را جزئی از فوتبال دانست و گفت: ما به مانند برخی نه به دنبال توجیه شکست خود هستیم و نه خدای ناکرده کسی را متهم به دخالت در باخت‌های خود می‌کنیم.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور تصریح کرد: از کمیته داوران و خود داوران انتظار داریم به خاطر عدم تضییع هر گونه حقی از تیم‌ها اشتباهات خود را به حداقل برسانند.

غدیری با بیان اینکه متأسفانه در فوتبال و در روزهای حساس همواره نتیجه بازی‌ها در بیرون از زمین رقم می‌خورد، افزود: اینکه تیم‌های برای حذف رقیبان خود با تیم‌های دیگر تماس داشته باشند و آنها را ترغیب به ایستادگی در برابر رقبای خود کنند عیبی ندارد ولی نباید اجازه داد که احیانا به غیر از تشویق و ترغیب موضوعات دیگری ردو بدل شود.

وی به بازی روز دوشنبه خود در مقابل فولاد یزد اشاره کرد و گفت: بازی مهمی را در پیش رو داریم که باید از همه چیز خود مایه بگذاریم و در این‌جا نقش هوادار از همه مهم‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از برگزاری تمرینات منظم تیم خود برای بازی با فولاد یزد سخن گفت و افزود: همه بازیکنان در وضعیت خود روحی و روانی قرار دارند و امیدواریم که با یک بازی خوب و تماشاگرپسند این تیم یزدی را هم از سر راه برداریم چرا که فقط به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

انتهای پیام/2571/ح20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول