اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت شهرستان نکا

زنگ نیکوکاری در شرق مازندران نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، زنگ احسان و نیکوکاری شرق مازندران در مدارس شهرستان نکا نواخته شد.

زنگ نیکوکاری در شرق مازندران نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سیدموسی عمادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا ظهر امروز در مراسم زنگ نیکوکاری یکی از برکت‌های این نهاد را جشن احسان و نیکوکاری برشمرد و اظهار کرد: در هفته احسان و نیکوکاری که از 14 تا 21 اسفند ماه است ما باید در کمک و امدادرسانی به خانواده‌های کم‌بضاعت تلاش وافر انجام دهیم.

عمادی ادامه داد: این اداره برای برطرف کردن نیازهای ضروری دانش‌آموزان نیازمند در شب عید بلافاصله کمک‌های نقدی دانش‌آموزان نیکوکار را به آنان اهداء می‌کند تا با تحقق این هدف به این دانش‌آموزان برای فراهم کردن کالاهای مورد نیازشان به موقع کمک کند.

وی افزود: در همین راستا در سطح شهرستان نکا 34 پایگاه ثابت و سیار شهری و روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است که 30 پایگاه ثابت است و در سال گذشته نکایی‌ها 29 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.

عمادی ادامه داد: روز 16 اسفند در بخش مدارس زنگ احسان و نیکوکاری نواخته شد در این روز زنگ عاطفه، نیکوکاری و تقسیم مهربانی‌ها به صدا در آمد و هم‌زمان نیز  پایگاه‌ها را در سطح شهر و اجتماع برگزار خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: در روز 19 اسفند پا به پای مردم در مصلی حضور پیدا خواهیم کرد و هدیه نمازگزاران را جمع‌آوری کرده تا دین خود را در این جشن ادا کنیم.

عمادی خاطرنشان کرد: حفظ و احیای احسان و نیکوکاری در جامعه باید در دستور کار همه ما قرار گیرد تا برای توانمندسازی همه‌جانبه نیازمندان گام برداریم.

وی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در مدارس برای دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه خواهد شد.

عمادی، این امر را فرصتی برای آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: این امر خداپسندانه ضمن ترویج نشاط و همبستگی در بین دانش‌آموزان، کمک به هم‌نوع و نیازمندان و توجه به امر انفاق را در آنان تقویت می‌کند.

انتهای پیام/86002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول