اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

‌کرمان رتبه دوم مدارس قرآنی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استان کرمان با 98 مدرسه قرآنی‌ رتبه دوم کشور را به دست آورده است.

‌کرمان رتبه دوم مدارس قرآنی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیمی شیخ‌بهایی پیش از ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان کرمان اظهار داشت: آموزش و پرورش در سیر تحولی خود توانسته دوران ارزشمندی را سپری کند.

وی با بیان اینکه فضای آموزش و پرورش به فضای قرآنی بدل شده است، ابراز داشت: استان کرمان با راه‌اندازی تاسیس 98 مدرسه قرآنی توانسته رتبه دوم کشور را به دست آورد.

شیخ‌بهایی افزود: زمینه فعالیت‌های قرآنی و توجه ویژه والدین برای حضور فرزندانشان در مدارس قرآنی مطلوب است، لذا راه‌اندازی تعداد دیگری از مدارس قرآنی در دست اقدام قرار دارد.

وی با اشاره به توجه ویژه آموزش و پرورش به دوره ابتدایی به عنوان مهم‌ترین دوران تحصیل‌ تصریح کرد: امر آماده‌سازی، ساماندهی و آغاز به کار پایه ششم ابتدایی با همت و تلاش فرهنگیان محقق شد.

شیخ‌بهایی خاطر نشان کرد: احیای مدارس تخصصی ورزش، توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای، ساماندهی نیروی انسانی، تاسیس دانشگاه فرهنگیان از جمله کارهای بزرگی است که با همکاری فرهنگیان محقق شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این همایش ابراز داشت: ماحصل کار فرهنگیان در پرورش انسانی‌های وارسته، ایران اسلامی را در ‌قله‌های افتخار قرار داده است.

جواد کمالی افزود:‌ تلاش و همت‌ فرهنگیان موجب شده تا در فاصله زمانی 30 سال به توفیقات عظیم علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فناوری و تکنولوژی دنیا برسیم.

وی تصریح کرد: این رستاخیز عظیم را باید تبریک گفت، ملت ایران ثابت کردند که در برابر استکبار چنان می‌ایستند که به عنوان الگو در سراسر دنیا مطرح شوند.

کمالی عنوان کرد: همه باید کاری کنیم که این کارهای سنگین ارزشی و پایدار به سرانجام برسد.

انتهای پیام/80017/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول