اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش کرمان:

مدارس قرآنی کرمان سال آینده 2 برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در استان کرمان 98 مدرسه قرآنی وجود دارد که سال آینده باید به دو برابر افزایش یابد.

مدارس قرآنی کرمان سال آینده 2 برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی‌اکبر مختارآبادی ظهر امروز در گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با بیان حدیثی از امام علی (ع) راجع به شرایط یک فقیه واقعی اظهار داشت: فقیه کسی است که دین خود را به خوبی باور کرده و فهمیده باشد.

وی افزود: نخستین ویژگی فقیه واقعی که لازم است، شما معاونان پرورشی هم داشته باشید، رعایت حد و حدود آزاد گذاشتن خود است، کسی که وظیفه تعلیم و تربیت دیگران را به عهده دارد با بروز این رفتارها مردم این برداشت را دارند که آنها هم می‌توانند، این کارها را انجام دهند.

مختارآبادی با بیان اینکه یکی از گناهان بزرگ یأس و ناامیدی از رحمت خداوند متعال است، تصریح کرد: یکی از وظایف مدیران و مربیان پرورشی این است که روح امید را به ویژه در این وضعیت حساس کنونی که دشمن همه ابزار خود را در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگی به کار گرفته در دیگران ایجاد کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شما با کمترین امکانات کارهای خوبی را در عرصه پرورشی انجام دادید، گفت: نباید سخنی بگویید که حکایت از ناامیدی باشد و همواره دیگران را به رحمت خداوند امیدوار کنید.

مختارآبادی اذعان داشت: کسانی هستند که می‌خواهند با سخنان خود ارزش‌های شهدا را زیر سئوال ببرند و به ولایت خدشه وارد کنند، کسانی که امروز خواسته یا ناخواسته این کار را انجام می‌دهند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با بیان اینکه در سرلوحه همه برنامه‌های ما باید قرآن و اهل بیت (ع) باشد و بهترین طرح‌ها با رویکرد قرآنی است، افزود: سند تحول بنیادین را حتما مطالعه کنید، این سند با رویکرد قرآنی است، در استان کرمان 98 مدرسه قرآنی وجود دارد که در سال آینده باید به دو برابر افزایش یابد.

مختارآبادی با بیان اینکه به برنامه‌های قرآنی در مناطق خود اهمیت دهید، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در بخش دختران در سال جاری به خوبی و با کمترین نقص برگزار شد.

انتهای پیام/80002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول