اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

86 اثر برتر جشنواره قرآن و عترت تویسرکان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی از 86 اثر برتر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد تویسرکان تجلیل شد.

86 اثر برتر جشنواره قرآن و عترت تویسرکان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز از 86 اثر برتر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد تویسرکان با حضور جامه‌بزرگی، رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر تجلیل شد.

مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد در سه حوزه اساتید، کارکنان و دانشجویان در سه بخش کتبی، شفاهی و هنر و پژوهشی برگزار می‌شود.

در بخش هنری و پژوهش دینی علاقه‌مندان در دانشگاه آزاد تا 20 فروردین‌ماه سال آینده فرصت دارند آثار خود را به کانون قرآن و عترت دانشگاه ارائه دهند.

بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت در سه حوزه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد یک هزار و 200 اثر شرکت کردند که با تشخیص داوران و کارشناسان مربوطه در این جشنواره، 86 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.

دانشجویان برتر در بخش کتبی به شرح زیر است:

احکام:

 منصور ترکاشوند، عباس عبدالملکی و رضا سلطانی‌سپهر و فاطمه آقابابایی، معصومه زهدی و روناک شیر‌خانی به تفکیک در بخش برادران و خواهران حائز رتبه اول تا سوم با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر تجلیل شدند.

نماز:

فاطمه پشته کشی، رضوانه عربی و محبوبه بصیری به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

ترجمه قرآن کریم :

سمیه کولیوند رتبه نخست، زهرا رئوفی رتبه دوم و شیما حمیدی‌کیا رتبه سوم بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت را از آن خود کردند.

زندگی پیامبر(ص) و زندگانی 14 معصوم (ع):

معصومه ترکاشوند، عسگر رحمتی و مرضیه الوندی در قسمت زندگی پیامبر و زینب نانکلی، سجاد ترکاشوند و خدیجه بیات به خاطر رتبه‌های اول تا سوم با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شدند.

 شرح نهج‌البلاغه و ترجمه قرآن به زبان انگلیسی:

افسانه ترکاشوند، معصومه میرمعینی و فاطمه محمودی به تفکیک رتبه اول تا سوم و بهاره مالمیر، مریم ناصری و بهرام لطیفی در بخش ترجمه قرآن مقام برتر را کسب کردند.

تفسیر قرآن و حفظ زیارت عاشورا:

سمیرا کریم‌آبادی، سمانه سوری و مریم عبدالمالکی در بخش تفسیر قرآن و  راضیه الوندی، فاطمه سادات عربی و ملیحه عبدالملکی با کسب رتبه‌های اول تا سوم  تقدیر شدند.

تحقیق:

از رضا رجبی مقام نخست و سید وحید شیخ‌الاسلامی رتبه دوم بخش کتبی تحقیق تقدیر و تجلیل شد.

رتبه‌های برتر حوزه کارمندی به شرح زیر است:

فهیمه محمد‌رضایی در بخش مسابقه کتبی در مورد پیامبر(ص)، مطهره جلالی و فرزاد محمد حسینی در بخش احکام و پرویز روستایی در بخش نماز رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در مسابقه نهج‌البلاغه لیلا اسدبیگی رتبه نخست، علیرضا ذوالفقاری دوم و حسن‌ رضاخلج سوم و در مسابقه چهارده معصوم علیرضا زهدی و سهیلا اسکندری به ترتیب رتبه برتر را کسب کردند.

رتبه‌های بخش اساتید به شرح زیر است:

پریوش مؤدب و جلال جلیلوند رتبه‌های نخست و علی حسین احتشام رتبه دوم و اسدالله ناصری سوم و در بخش قرائت مقام نخست را از آن خود کرد.

 در بخش تحقیق اسدالله ناصری رتبه نخست و سید نادر مهدوی دوم و معصومه جانجانی مقام نخست ترتیل را در جشنواره قرآن و عترت به خود اختصاص داد.

 از 86 آثار رتبه‌های برتر اول تا سوم با اهدا جوایز نقدی و لوح تقدیر با حضور جامه‌بزرگی رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان و جمعی از مسئولان تجلیل شد.

 لازم به ذکر است 6 میلیون و 560 هزار تومان به آثار حائز رتبه کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد تویسرکان هدیه داده شده است.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول