اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جامعه‌القرآن نور خبر داد:

صدور 14 هزار گواهینامه قرآنی در 6 سال

خبرگزاری فارس: مدیر جامعه‌القرآن شهرستان نور از صدور 14 هزار گواهینامه طی شش سال فعالیت خبر داد.

صدور 14 هزار گواهینامه قرآنی در 6 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از نور، زهرا شریفی عصر امروز در همایش هم‌اندیشی تکمیل ساختمان نیمه‌کاره جامعه‌القرآن این شهرستان که با حضور خیرین، خادمین و فعالان قرآنی برگزار شد از قرآن به عنوان کتاب زندگی نام برد و اظهار داشت: اگر اصول روح‌بخش قرآن در زندگی ما جاری شود، از نظر مادی و معنوی جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.

وی آموزش و برنامه‌ریزی در خردسالی را ضروری دانست و افزود: این دوره مانند حک‌کردن بر روی سنگ است و پایه و اساس شخصیتی آینده از اینجا شکل می‌گیرد.

شریفی با اشاره به شش سال فعالیت جامعه القرآن شهرستان نور گفت: در حال حاضر 300 نوآموز مشغول تحصیل معارف دینی و قرآنی هستند و تاکنون 14 هزار گواهینامه صادر شده است.

مدیر جامعه‌القرآن شهرستان نور از راه‌اندازی شعبات در روستاهای ونوش و نارنج‌بن از توابع نوشهر بنا به درخواست اهالی و موافقت سازمان خبر داد و گفت: قرآن‌دوستان و قرآن‌پژوهان درخواست راه‌اندازی واحد بزرگسالان در نور را دارند لیکن به رغم مستعد بودن این مرکز از نظر کادر مربیگری فقط به دلیل کمبود جا و مکان مناسب قادر به این‌کار نیستیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط نوآموزان این جامعه اظهار داشت: فعلا از نوآموزان سه و نیم تا 12 سال پذیرش می‌کنیم و با این وجود در مسابقات قرآنی اوقاف که مهمترین مسابقات قرآنی است در رده زیر 16 سال رتبه اول قرائت و همچنین رتبه اول تا سوم در حفظ را نوآموزان این مرکز کسب کردند.

شریفی ادامه داد: در شش سال فعالیت، هفت بار مجبور به تغییر مکان شدیم چون مکان‌ها استیجاری است، اما در سال گذشته فرد خیری حدود 357 متر زمین اهداء کرد و با حضور مسئولان در اردیبهشت ماه کلنگ این مرکز به زمین زده شد.

 وی افزود: تاکنون با کمک خیرین فقط توانستیم سقف اول را بزنیم و چون قرار است این ساختمان در سه طبقه به مساحت یک‌هزار و 40 متر احداث شود، نیازمند مساعدت مسئولان و خیران هستیم.

وی در پایان شماره حساب67/40679541 را برای دریافت کمک‌های خیرین و قرآن‌دوستان برای تکمیل ساختمان جامعه‌القرآن نور اعلام و از همگان خواست با کمک و شرکت در این امر خیر و خداپسندانه فرزندان خود را در جامعه‌القران یاری کنند و در تقویت معارف قرآنی سهیم شوند. 

انتهای پیام/86023/ت30/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول