اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

فعالیت 10 هزار مدرسه قرآنی فوق برنامه در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: 10 هزار مدرسه قرآنی فوق برنامه در سطح کشور با هدف ارتقای فرهنگ قرآنی جامعه فعال است.

فعالیت 10 هزار مدرسه قرآنی فوق برنامه در کشور

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در حاشیه همایش فرهنگیان در سیرجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 10 هزار مدرسه قرآنی فوق برنامه در سطح کشور با هدف ارتقای فرهنگ قرآنی جامعه فعال است و علاوه بر این یک‌هزار و 300 مدرسه قرآنی برنامه‌ریزی شده داریم که کاملا برنامه‌های قرآنی را در مقطع قرآنی آموزش می‌دهند.

وی در زمینه تامین نیروهایی که بازنشسته می‌شوند و اینکه دانشگاه فرهنگیان چهار سال دیگر نیروها را برای وزارت آموزش و پرورش تأمین می‌کند، افزود: در چشم‌انداز سند توسعه همه نیروها تعدیل و هر روزه تخصصی‌تر وارد کلاس می‌شوند و در حال حاضر تخصص و مشاوره نیاز این وزارتخانه است.

وزیر آموزش و پرورش در مورد ساخت مدارس مقاوم تصریح کرد: امروز نگاه به مدرسه‌سازی با قبل فرق می‌کند و تمام مدارس ما علاوه بر مقاوم‌سازی باید برای سیستم هوشمند طراحی، بازسازی، ساخته و مقاوم‌سازی شود.

وی خود در زمینه نیاز استخر بزرگ برای آموزش و پرورش سیرجان در طرح‌های آموزش و پرورش گفت: با پیگیری نماینده مردم سیرجان این استخر توسط خیران ساخته می‌شود و ما حمایت می‌کنیم.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس گفت: 50 درصد مبلغ استخر مورد نظر توسط وزارت آموزش و پرورش تامین و 50 درصد مابقی توسط خیران به اتمام می‌رسد و طی یکسال آینده این استخر که از طرح‌های اجرایی آموزش و پرورش برای آموزش شنا در مقطع ابتدایی است، به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/80015/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول