اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌ رضوی:

طرح ساماندهی مسکن پایدار مشهد 450 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: اجرای طرح ساماندهی مسکن پایدار در سکونتگاههای حاشیه شهر مشهد 450 هزار نفر را زیر نظر پوشش قرار می‌دهد.

طرح ساماندهی مسکن پایدار مشهد 450 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن واحدی عصر امروز در جلسه ستاد توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی خراسان‌رضوی اظهار کرد: طرح ساماندهی مسکن پایدار در سکونتگاه‌های حاشیه شهر مشهد برای اجرا در اراضی ظهیرالدوله یک، دو و سه واقع در شمال شرق مشهد پیشنهاد شده است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: این طرح با 160 هکتار مساحت، تعداد 11 هزار واحد مسکونی را در برگرفته، 15 محله و بیش از 450 هزار نفر را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این جلسه، با تصویب اعضا مقرر شد طرح یاد شده با طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد مطابقت داده شده، شرح وظایف دستگاههای ذی‌ربط به طور دقیق مشخص و در نهایت عملیاتی شود.

واحدی همچنین از آماده شدن پیش‌نویس سند اجرایی توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی استان خبر داد و گفت: در این جلسه، مسئولیت‌های دستگاه‌های مختلف در موضوع سکونتگاه‌های غیررسمی نیز مشخص شد.

وی افزود: دستگاه‌ها یک هفته فرصت دارند که ماموریت‌های خود را مرور کرده و نظرات و برنامه‌های اجرایی خود را اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این جلسه همچنین پروژه‌های پیشنهادی برای شهرستان‌های مشهد، سبزوار و تربت‌حیدریه به دستگاه‌های متولی ارائه شد تا ظرف یک هفته، نظر آنان اخذ شده و سپس تبدیل به سند اجرایی شود.

انتهای پیام/70005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول