اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن بویین زهرا خبر داد

معرفی دو هزار بویین زهرایی به بانک برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویین زهرا از معرفی دو هزار و 555 نفر به بانک‌ها برای دریافت وام مسکن روستایی خبر داد.

معرفی دو هزار بویین زهرایی به بانک برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی

پرویز فخر یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 58 به فرمان امام‌ خمینی (ره) تشکیل شده است، اظهار داشت: بنیاد مسکن در عرصه‌های مربوط به بازسازی مناطق آسیب دیده در بلایای طبیعی فعالیت شاخصی داشته و به نوعی در راستای بهسازی و مقاوم‌سازی تمامی مسکن‌های روستایی گام برداشته و تلاش می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: فعالیت‌های این بنیاد در قالب طرح ویژه، صدور اسناد روستایی و خدمات فنی مهندسی به روستاها در قالب تهیه طرح‌های هادی و طرح‌های دیگر صورت می‌گیرد.

فخر یوسفی بهسازی معابر روستایی و اجرای طرح‌های هادی روستایی را از فعالیت‌های این بنیاد برشمرد و ابراز داشت: بنیاد مسکن در شهر‌های زیر 25 هزار نفر جمعیت متولی صدور سند و مسکن بوده و به نوعی این بنیاد متولی ساخت و نوسازی روستاها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به صدور پروانه ساخت‌ و ساز برای روستاهای فاقد دهیاری تصریح کرد: نظارت بر ساخت و ساز‌های روستایی و صدور پروانه برای مسکن مهر نیز توسط بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا انجام می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: از 7500 سهمیه مسکن مهر استان قزوین بالغ بر سه هزار و 47 واحد متعلق به این شهرستان است.

فخر‌ یوسفی ادامه داد: تاکنون دو هزار و 555 معرفی به بانک برای دریافت وام ساخت و ساز روستایی در شهرستان بویین زهرا معرفی شده‌اند.

وی ابراز داشت: یک‌ هزار و 549 نفر نیز تاکنون موفق به دریافت پایان کار در شهرستان بویین زهرا شده‌‌اند.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول