اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

تشکیل انجمن‌های علمی در خانه علوم سازمان فرهنگی ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: یکی از سیاست‌های خانه علوم سازمان، در سال آینده دایر کردن انجمن‌های علمی برای ارتقای مباحث فرهنگ شهروندی خواهد بود.

تشکیل انجمن‌های علمی در خانه علوم سازمان فرهنگی ورزشی

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این انجمن‌ها مرکزی برای تبادل نظر و گفت‌وگو پیرامون نیازهای علمی شهر شده و در آن‌ها متخصصان برای حل معضلات مختلف شهری تربیت خواهند شد.

وی با بیان اینکه گسترش تکنولوژی‌های نوین در دستور کار این انجمن قرار خواهد گرفت تا مباحث مختلف فرهنگ شهروندی با دید علمی برای مخاطبان بازگو شود، افزود: گسترش تکنولوژی‌های نوین در ساخت ربات زنده‌یاب برای استفاده در حوادث غیرمترقبه و آتش‌نشانی، بررسی راه‌های علمی برای کاهش تولید زباله و یا تولید انرژی از زباله‌ها در دستور کار این انجمن قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: ارایه پیشنهاد برای حل معضلات شهری از دیگر وظایف خانه علوم خواهد بود.

وزیری‌نژاد تأکید کرد: اغلب مخاطبان این انجمن‌ها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند و موضوعات مختلف علمی به آن‌ها تدریس می‌شود.

گفتنی است؛ خانه علوم نخستین تشکل غیر دولتی است که زیر نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به فعالیت می‌پردازد و خانه ریاضیات دومین سازمان مردم نهادی است که با تصویب شورای اسلامی شهر قزوین از دی ماه سال جاری زیر نظارت این سازمان درآمده است.

انتهای پیام/2667/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول