اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دهقان فداکار

جشن گلریزان در جیرفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان جیرفت با حضور ریزعلی خواجویی «دهقان فداکار» برگزار شد.

جشن گلریزان در جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ظهر امروز جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان با حضور ریزعلی خواجویی «دهقان فداکار»، رئیس ستاد دیه استان کرمان، مسئولان محلی، خیران و مردم این منطقه برگزار شد.

ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت در این آیین اظهار داشت: ریزعلی خواجویی نماد فداکاری و گذشت است که داستان آن را همه ما از دوران کودکی به یاد داریم، او با حرکت خداپسندانه جمعیتی را از مرگ نجات داد.

وی افزود: در شهرستان جیرفت زندانیان مرتکب جرائم غیرعمد که امروز شرایط استفاده از این کمک را دارند، 16 نفر هستند که پنج نفر به دلیل تصادف و 11 نفر هم به دلیل بدهی مالی اعم از چک، سفته و مهریه در زندان گرفتار هستند.

غنچه‌پور تصریح کرد: 168 میلیون تومان تخفیف برای این زندانیان از شاکیان گرفته شده است و 500 میلیون تومان برای آزادی آن‌ها نیاز است.

فرماندار جیرفت عنوان کرد: ما مسلمان هستیم و ایرانی و اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم، چه از نظر ملیتی، احادیث و روایات و شعر و داستان و از نظر کارهای خداپسندانه و کمک به گرفتاران در جایگاه برتر هستیم.

وی گفت: امروز در این جشن همه نهایت لطف و کرامت خود را نسبت به کمک به کسانی که به دلایل غیرعمد دربند هستند، داشته باشید تا در شب عید سال نو دستان شما گرهی از کار آن‌ها باز کند.

انتهای پیام/80002/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول