اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی:

کمک به آزادسازی زندانیان رسالت اصلی ستاد دیه است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد رسالت اصلی ستاد دیه است.

کمک به آزادسازی زندانیان رسالت اصلی ستاد دیه است

یحیی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه با بیان اینکه رسالت اصلی ستاد دیه استان کمک به آزادسازی زندانیانی است که به صورت غیر عمد سبب گرفتاری در زندان شده‌اند، اظهار داشت: برگزاری جشن‌های گلریزان در راستای استفاده از کمک‌های مردمی یکی دیگر از وظایف این ستاد را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه آخرین جشن گلریزان سال جاری در آذربایجان‌غربی 10 اسفندماه همزمان با 5 استان کشور برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم با مشارکت نهادها و مردم، سعی در آزاد‌سازی 100 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان که واجد شرایط هستند را داریم.

سلطانی به میزان بدهی این زندانیان اشاره کرد و گفت: برای آزادسازی این زندانیان بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا این زندانیان بار دیگر به آغوش گرم خانواده بازگردند.

رئیس ستاد دیه اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی دیه،‌ مهریه، بدهکاری مالی و چک بلامحل را از جمله جرائم این زندانیان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه آذربایجان‌غربی از مردم انتظار رعایت تمام مقررات رانندگی را دارد، تصریح کرد: اگر چه امسال از تعداد زندانیان مشمول دیه کمتر شده است اما با توجه به اینکه نرخ دیه در سال آینده افزایش خواهد یافت بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود در ایام عید و بعد از آن هرگز بدون بیمه‌نامه اقدام به رانندگی نکنند.

سلطانی به نقش کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری جشن گلریزان راهی برای فراهم شدن بسترهای لازم در راستای فرهنگ‌سازی ایثار و گذشت در جامعه و ایجاد نوعی رقابت در عمل خیر و نیکوکاری بین شهروندان است.

انتهای پیام/61009/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول