اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی قزوین:

ادامه تحصیل زندانیان در زمان تحمل حبس متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس زندان مرکزی قزوین از قبولی 38 مددجو در آزمون‌های تحصیلی این مرکز خبر داد و گفت: ادامه تحصیل زندانیان در زمان تحمل حبس متوقف نمی‌شود.

ادامه تحصیل زندانیان در زمان تحمل حبس متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های قزوین، عباس رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حضور تعدادی از مددجویان در سنین ادامه تحصیل، رشته‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان قزوین در زندان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی و شرکت مددجویان در کلاس‌های درسی موجب می‌‌‌شود تا این افراد در دوران تحمل کیفر از ادامه تحصیل محروم نباشند.

رئیس زندان مرکزی قزوین اذعان داشت: آزمون این دوره‌های آموزشی برابر با برنامه‌ریزی‌های سازمان آموزش و پرورش استان به صورت هم‌زمان در این مرکز برگزار و برای افراد شرکت‌کننده کارنامه صادر می‌شود.

رمضانی هدف از فعالیت واحد آموزش زندان را تلاش برای ادامه تحصیل مددجویان در شرایط تحمل حبس عنوان کرد و ابراز داشت: افرادی که در زمینه‌های مختلف تحصیلی تمایل به ادامه تحصیل دارند مورد حمایت این واحد قرار گرفته و تا حد ممکن امکان شرایط تحصیل برای این دسته از مددجویان فراهم می‌شود.

این مسئول ضمن اشاره به تعداد و تنوع مقاطع تحصیلی در این زندان بیان کرد: در حال حاضر تحصیل و ادامه آن برای مددجویان در تمامی سطوح از نهضت سوادآموزی تا مقاطع دانشگاهی فراهم است و همکاری و هماهنگی لازم با تمام دستگاه‌های آموزشی صورت می‌گیرد.

وی ضمن تأکید بر جامع‌تر کردن برنامه‌های آموزشی و تحصیلی عنوان کرد: تحصیل در زندان، بازپروری و اصلاح مددجویان را به همراه دارد و آن ها را نسبت به تکرار اعمال مجرمانه برحذر می‌دارد.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول