اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

11 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های مازندران به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تاکنون 11 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حجم پالایش 5 هزار و 215 مترمکعب در شبانه‌روز به بهره‌برداری رسیده است.

11 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های مازندران به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در جمع صنعتـگران و صاحبـان صنایع شهـرک صنعتی بندپی بابل از اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندپی بابل با هزینه 15 میلیارد ریال خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت و شرایط خاص زیست محیطی استان باید تلاش کنیم صنعتی را بیاوریم که موجب آزار محیط زیست نباشد و با همسویی و تدبیر، صنعت خوبی در بخش سرمایه‌گذاری و تولید داشته باشیم و ارزش افزوده برای مازندران فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در راستای تعامل و همکاری با محیط زیست و نگهداری فضای سبز استان، این شرکت در راستای اجرا و تکمیل برنامه‌های زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی را در دستور کار قرار داده که تاکنون 11 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حجم پالایش 5 هزار و 215 مترمکعب در شبانه‌روز به بهره‌برداری رسیده است.

وفایی‌نژاد بیان داشت: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندپی بابل با هزینه‌ای بیش از 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی شرکت ساخته شده که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پایان گفت: شهرک صنعتی بندپی بابل با دارا بودن 87 واحد بهره‌بردار با حجم سرمایه‌گذاری مبلغ 917 میلیارد ریال و اشتغال 2 هزار و 308 نفر در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/2296/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول