اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب رامهرمز خبرداد:

واگذاری 700 انشعاب فاضلاب در رامهرمز

خبرگزاری فارس: مجری طرح فاضلاب رامهرمز از واگذاری 700 انشعاب فاضلاب در سه منطقه این شهرستان خبر داد.

واگذاری 700 انشعاب فاضلاب در رامهرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمد حسین‌زاده مالکی اظهار کرد: عملیات واگذاری انشعابات فاضلاب به مناطق کوی طالقانی، جوی آسیاب و شقایق این شهرستان به پایان رسیده است.

مجری طرح فاضلاب رامهرمز ادامه داد: فاز اول طرح فاضلاب رامهرمز که از محل اعتبارات فروش مرحله اول اوراق مشارکت‌های مردمی در حال اجراست تاکنون 32 درصد پیشرفت داشته و کار واگذاری حدود 700 انشعاب فاضلاب خانگی ساکنین مناطق طالقانی، جوی آسیاب و شقایق به پایان رسیده است.

حسین‌زاده مالکی ادامه داد: جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، جلوگیری از ورود فاضلاب به سطح معابر شهری و کانال آب‌های سطحی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی در منطقه مهم‌ترین هدف اجرای طرح فاضلاب رامهرمز است.

وی تصریح کرد: با تکمیل کار واگذاری منطقه طالقانی به زودی کار واگذاری انشعابات فاضلاب خیابان‌های شهدا، کلانتری و کوی پاسداران نیز آغاز خواهد شد.

مجری طرح فاضلاب رامهرمز اضافه کرد: اجرای این طرح یک گام مهم در راستای حفظ محیط زیست و ارتقای شاخص‌های بهداشتی در این شهرستان است.

حسین‌زاده مالکی خاطرنشان‌ کرد: فاز نخست این طرح حدود 40 درصد کل شبکه فاضلاب رامهرمز را شامل می‌شود که ظرف مدت 13 ماه به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در طرح فاضلاب رامهرمز 60 کیلومتر خط انتقال و شبکه اصلی و 75 کیلومتر انشعابات و شبکه فرعی با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال با مشارکت مردمی از محل فروش اوراق مشارکت در مدت زمان 13 ماه در مناطق وسیعی از شهر رامهرمز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/72008/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول