اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

بوی تعفن فاضلاب ورودی بناب مردم را آزار می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب از عدم حل مشکل بوی تعفن فاضلاب در مسیر ورودی به شهر انتقاد کرد و گفت: مسئولان امر به قول‌های خود برای این حل مشکل اقدام کنند.

بوی تعفن فاضلاب ورودی بناب مردم را آزار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی صبح امروز در نشست هماهنگی ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی این شهرستان اظهار کرد: به دلیل قرارگرفتن شهرستان بناب در مسیر مواصلاتی چندین استان قطعاً پذیرای مسافران زیادی خواهیم بود که نیازمند مهیاسازی ورودی و خروجی‌های شهر است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی بناب برای چندمین بار در سال‌جاری از عدم حضور برخی رؤسای ادارات در این جلسه و شرکت معاونان آنها انتقاد کرد و افزود: از آنجایی که مسئولان در شهرستان زیر نظر فرمانداری کار می‌کنند از این رو از جلسات آتی در صورت عدم حضور رؤسای ادارات، از ورود معاونان به جلسات اداری ممانعت خواهد شد.

جلوگیری از حفاری خیابان‌ها در بناب

فرماندار بناب سپس ضمن تأکید بر حضور مسئولان در ایام نوروز در شهرستان و جلوگیری از انجام حفاری در خیابان‌های شهر، از شهرداری خواست تا نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از حاشیه شهر اهتمام جدی کنند.

برقی همچنین با انتقاد از عدم حل مشکل بوی تعفن در مسیر ورودی به شهر، ادارات آب و فاضلاب، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و محیط زیست شهرستان را موظف کرد ضمن تغییر محل تخلیه فاضلاب‌های خانگی، مدیران واحدهای تولیدی را موظف کنند تا نسبت به راه‌اندازی تصفیه خانه فاضلاب در واحدهای تولیدی اهتمام جدی کنند.

انتهای پیام/60004/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول